راهنمای اجاره میز و صندلی

مراسم های امروزی را نمی توان بدون تجهیزات مناسب و کارامد برگزار کرد. به دلیل بالا بودن مخارج اجاره سالن و تالار ها، خیلی ها تصمیم می گیرند تا مراسمات خود را در خانه و باغ خودشان برگزار کنند. برای این کار شما نیاز به اجاره میز و صندلی مجلسی دارید. کلاب رنتر به عنوان یکی از مراجع کرایه میز و صندلی، افتخار آن را دارد تا برای داشتن یک مراسم بسیار با کیفیت، در کنار شما باشد. برای اجاره میز و صندلی در تهران کافی است سری به کلاب رنتر بزنید و تجهیزات مورد علاقه خودتان را کرایه کنید.

کرایه میز و صندلی

برای کسانی که می خواهند مراسمی در خور و مناسب داشته باشند، وجود میز و صندلی الزامی است. اگر تالار و یا سالنی را کرایه کرده باشید، ممکن است ابتدا خیالتان از بابت تهیه این وسایل راحت باشد اما وقتی به مخارج سنگین و هزینه های اضافی آن جا فکر کنید، می بینید این کار خیلی هم راحت نیست.

 اما از طرفی دغدغه های برگزاری مراسم، دعوت مهمانان و تهیه غذا خود به اندازه کافی مشغله و فکر و خیال دارد که شاید جایی برای کرایه میز و صندلی باقی نگذارد. اما کلاب رنتر کار را برای شما آسان کرده است. دیگر نگران تهیه میز و صندلی نباشید زیرا می توانید همه این وسایل را از ما تهیه کنید.

میز و صندلی های ارائه شده در کلاب رنتر انواع مختلفی دارند. ما سعی کرده ایم تا برای هر مراسمی، مبلمان و میز و صندلی مناسب فضا را برای شما جمع آوری کنیم. مهم نیست جشن تولد دارید یا مراسمی رسمی؛ جشن عقد دارید یا غرفه نمایشگاهی. ما سعی کرده ایم تا تمامی نیازهای شما را شناسایی کرده و برای هر سلیقه ای، کالایی داشته باشیم. انواع میز و صندلی های ارائه شده به شرح زیر است:

  • میز پلاستیکی
  • میز چوبی
  • میز شیشه ای با پایه فلزی
  • صندلی های اداری
  • صندلی های فلزی
  • صندلی های پلاستیکی
  • صندلی های مجلسی با روکش

برای مراسمات جشن های خانوادگی و یا خصوصی، بیشتر صندلی های پلاستیکی و فلزی مورد استفاده است. همینطور میز های شیشه ای، جلوه بهتری نسبت به میزهای پلاستیکی دارند. علاوه بر اینها می توانید به اجاره مبلمان نیز برای نشستن اشخاص خاص نیز اقدام کنید. مراسمات اداری تر در همایش ها و غرفه ها، نیاز به مبلمان و دکور اداری نیز دارد. در این جور موارد می توانید از اجاره صندلی اداری و اجاره میز اداری استفاده کنید.

اجاره میز و صندلی در کلاب رنتر

اجاره میز و صندلی در تهران و از مراکز در سطح شهر، سختی های خود را دارد. پیدا کردن مدل های متناسب با فضا و سلیقه شما، پیدا کردن تعداد مناسب با دعوتی های شما، حمل و نقل وسایل و بار زدن آن ها و البته جمع آوری بعد از مراسم این وسایل، می تواند هزینه ای سنگین تر را بر دوش شما بیندازد.

کلاب رنتر فکر این را هم کرده است. شما می توانید تنها با پرداخت مبلغ اجاره میز و صندلی، آن در مکان دلخواهتان دریافت کنید. هزینه های ارائه شده از سوی کلاب رنتر، با احتساب هزینه های حمل و نقل و بسته بندی بوده و نیاز به پرداخت اضافی را از شما می گیرد. به این شکل خیال شما نیز از محاسبه دخل و خرج مراسمتان نیز جمع است.

اگر قصد تهیه این وسایل را از کلاب رنتر دارید می توانید با مراجعه به صفحه اجاره تجهیزات مراسم و باز کردن دسته اجاره میز و صندلی سفارش خود را ثبت کنید. پرداخت ها در کلاب رنتر به صورت کاملا الکترونیکی بوده و هیچ مبلغ دیگری به عنوان اضافه پرداخت از شما گرفته نخواهد شد. وسایل مودرن نظرتان در زمان مکان مشخص شده به شما تحویل می شود و بعد از مدت زمان کرایه، از شما تحویل گرفته می شود. هزینه حمل و نقل و باربری نیز با هزینه کرایه کل محاسبه می شود و نیازی به پرداخت حمل و نقل نیست.

سایر بلاگ های مرتبط

اقلام مهم در تجهیزات نورپردازی

اقلام مهم در تجهیزات نورپردازی
نورپردازی مراسم یکی از مساله های مهم در بالا بردن کیفیت مراسم و جشن ها می باشد به گونه ای که باعث می شود تمام لحظات مراسم بزای مهمانان ...

اجاره میز و صندلی مراسم در تهران

اجاره میز و صندلی مراسم در تهران
امروزه برگزاری مراسم ها به مقوله بزرگی تبدیل شده است به گونه ای که برگزار کنندگان مراسم ها دغدغه و استرس زیادی را به منظور برگزاری لوکس و شیک ...