اجاره پکیج صوتی جشن

برگزاری جشن بدون اجاره پکیج صوتی جشن مانند برگزاری مهمانی شام بدون غدا است. همانقدر بی معنی و پوچ. موسیقی جزء جدایی نشدنی جشن های ایرانی ها است و ریشه تاریخی دارد. البته نوع موسیقی در گذر زمان دستخوش تغییرات بسیاری شده است اما اصل موسیقی همچنان پابرجا است. جشن و مهمانی خلاصه شده در دورهمی، موسیقی، رقص و پایکوبی. در گذشته موسیقی را با انواع ساز می نواختند و اجرای زنده موزیک بخشی از فرهنگ مهمانی ها بود. اما انقلاب دیجیتال گریبان موسیقی هم گرفت و نت ها یکی پس از دیگر در قالب صفر و یک های کامپیوتری درآمدند. امروزه برای پخش موسیقی باید فایل های دیجیتالی را توسط باند و سیستم صوتی پخش کنیم.

اچاره پکیج صوتی برای چه کسانی مناسب است؟

پکیج صوتی شامل تعدادی باند و میکسر است که گاهی با میکروفن و دستگاه دی جی هم همراه است. اجاره پکیج صوتی برای افرادی مناسب است که قصد برگزاری مهمانی بزرگی با حداقل 50 نفر مهمان را دارند. برای مهمانی های کوچک اجاره باند صوتی کفایت می کند. اما اگر مراسم شما در محیط وسیعی برگزار می شود و یا تعداد مهمانان شما زیاد است، توصیه می شوند برای حفظ کیفیت موسیقی از پکیج صوتی استفاده نمایید.

تالار ها و سالن های برگزاری جشن، برگزار کنندگان رویداد های بزرگ و همچنین میزبانان مراسمات پر جمعیت مشتریان اصلی اجاره پکیج صوتی هستند. البته پکیج صوتی متناسب با نیاز هر فرد گردآوری می شود. برای مثال همایش های مهم به میکروفن و دستگاه نویز گیر احتیاج دارند درحالی که برای برگزاری مهمانی باند و میکسر ضروری تر است. 

شرایط اجاره پکیج صوتی

مراکز اجاره تجهیزات مراسم معمولا تعدادی باند و میکسر برای اجاره در اختیار شما قرار می دهند. در حالی که شما برای تامین سیستم صوتی مهمانی خود بیش از هر چیز به متخصصی برای تهیه سیستم مناسب نیاز دارید. به همین جهت کلاب رنتر با توجه به سابقه ای که در حوزه اجاره تجهیزات مراسم دارد اقدام به تهیه تعدادی پکیج صوتی آماده مناسب برای مهمانی هایی با جمعیت مشخص کرده است. شما می توانید با مراجعه به بخش اجاره پکیج صوتی، مناسب ترین سیستم صوتی برای مراسمات خود را اجاره کنید. برای اجاره سیستم صوتی باید به عواملی مانند اندازه محیط، جمعیت حاضر در مهمانی، محل برگزاری مهمانی و نوع مهمانی توجه داشته باشید. 

باند های صوتی برد مشخصی دارند و اگر فردی در دایره محیطی به شعاع برد صوتی باشد، صدا را با کیفیت مناسبی می شنود. این جا است که اندازه محیط اهمیت خود را نشان می دهد. شما باید با توجه به اندازه محیط و همچنان برد باند های صوتی انتخابی ، تعداد باند مورد نیاز خود را مشخص نمایید. در انتخاب باند هم بهتر است با کارشناسان مشورت داشته باشید. به طور کلی در بازار اجاره پکیج صوتی به دو مدل باند سر و کار داریم. باندهای اکتیو که در مراسمات محرم نمونه هایی از آن را دیده اید. این باند ها قدرت پخش صدای خوبی دارند اما کیفیت صدای مطلوبی ندارند و برای پخش موسیقی چندان مناسب نیستند. 

اجاره سیستم صوتی جشن - کلاب رنتر

اجاره باند اکتیو برای برگزاری مراسم سخنرانی و همایش های مختلف مناسب است. در نتیجه شما هنگام اجاره پکیج صوتی برای چنین رویداد هایی با باند صوتی اکتیو روبرو هستید. نوع دیگری از باند که محبوبیت خاصی در بین دی جی ها دارد باند پرسنیوس است. این باند نسبت به باند اکتیو بزرگتر است و کیفیت صدای بهتری دارد. در نتیجه در پکیج صوتی جشن جای می گیرد. 

هزینه اجاره پکیج صوتی جشن

انواع مختلفی از پکیج صوتی برای اجاره وجود دارد و هر کدام با توجه به سیستم های صوتی موجود و همچنین قدرت صوتی که ایجاد می کند، قیمت گذاری می شود. ساده ترین نوع پکیج صوتی که هزینه اجاره روزانه آن 500 هزار تومان است برای برگزاری مراسمی با 150 نفر مهمان مناسب است. این پکیج از چهار باند و یک میکسر برای اتصال باند ها و همچنین بلند گو و پایه باند تشکیل شده است و می تواند فضایی به بزرگی 200 متر مربع را به خوبی پوشش دهد.

بیشترین هزینه اجاره پکیج صوتی مربوط به میکسر است که وسیله گران قیمتی به شمار می رود. میکسر برای اتصال چندین باند به یکدیگر به صورت بی سیم استفاده می شود. شما می توانید با استفاده از میکسر صدای باند ها را طوری تنظیم کنید که موسیقی به صورت یکنواخت در محیط پخش شود و یا حالتی را به وجود آورید که موسیقی در محیط خاصی متمرکز باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

هزینه اجاره صندلی

هزینه اجاره صندلی
اجاره صندلی های مختلف برای مراسم ها و جشن ها و شرکت در نمایشگاه ها و حتی برگزاری جلسات داخلی و خارج سازمانی می تواند کاربرد داشته باشد تا در زمان...

اجاره رقص نور مشهد و حومه

اجاره رقص نور مشهد و حومه
مشهد یکی از شهرهای مذهبی کشور است. این شهر سالانه میزبان افرادی است که از داخل و خارج کشور به این شهر می آیند. خانواده های مشهدی علاقه زیادی به