مشخصات میز اداری استاندارد

اجاره میز و صندلی با قیمت مناسب 

برای اجاره میز و صندلی به بخش تجهیزات نمایشگاهی سایت کلاب رنتر مراجعه نمایید. 


اجاره میز و صندلی


یکی آیتم هایی که در تمامی شرکت ها جزو ملزومات اصلی برای کار هستند میز اداری است. میزها به دلیل استفاده دائم در محیط شغلی باید دارای اصولی در طراحی و ساخت باشند تا استفاده بلند مدت از آن تاثیر منفی بر سلامت افراد نداشته باشد. لبه‌های میزها باید دارای انحنا باشد چرا که برخورد دست با لبه های تیز آن می تواند باعث تاثیر منفی روی اعصاب و عروق خونی موجود در دست ها شود و سبب ایجاد سوزش شود. میز و صندلی های اداری به دلیل آن که دارای نرخ بالایی هستند بهتر است اگر به صورت موقت به آن ها نیاز دارید به جای خرید به سراغ اجاره میز و صندلی در محیط اداری بروید. 

ارتفاع میز، یکی از مهم ترین موارد در طراحی این محصول است و باید به نحوی باشد که بعد از قرار گرفتن کامپیوتر و لپ تاپ روی میز صفحه آن ها در زاویه‌ای مستقیم با چشم شخص قرار داشته باشد.  در زیر میز کار، باید فضای کافی برای قرار دادن مناسب پاها و حرکت آنها، در حالت نشسته بر روی صندلی مقابل میز، وجود داشته باشد در غیر این صورت باعث می شود فردی که بر روی صندلی مقابل میز نشسته است، مجبور شود در فاصله دورتری از میز و وسایل روی میز قرار گرفته و در هنگام کار وضعیت بدنی نامناسبی به خود بگیرد.

بطور کلی میز های اداری برای اتاق جلسه و همچنین اتاق مدیر عامل باید بسیار شیک و زیبا باشد تا در مواقع اضطراری و همچنین در هنگام جلسه محیط اداره و اتاق بسیار شیک و زیبا دیده شود. وجود میز و صندلی شیک و زیبا علاوه بر تاثیر در روحیه کارمندان سبب افزایش اشتیاق سایرین می شود و همین امر بازدهی کارکنان را افزایش می دهد. 

برای اجاره میز و صندلی در محیط های اداری با قیمت مناسب به سایت کلاب رنتر به عنوان بزرگترین سایت آنلاین اجاره کالا در ایران مراجعه نمایید. 

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره میز و صندلی مراسم در اصفهان

اجاره میز و صندلی مراسم در اصفهان
در گذشته مراسم ها و جشن ها شکل ساده تری داشتند به گونه ای که میزبانان فقط دوستان و فامیل های نزدیک خود را به جشن دعوت می کردند. امروزه شرایط کاملا با

کرایه میز و صندلی

کرایه میز و صندلی
برای مشاهده موارد مشابه به بخش اجاره میز و صندلی مراجعه کنید. کرایه میز و صندلی دو همراه اصلی مراسم هستند صندلی ...