تاریخ نمایشگاه لوازم التحریر

نمایشگاه لوازم التحریر

با آغاز فصل مدارس اتحادیه فروشندگان لوازم التحریر با مشارکت شهرداری اقدام به برپایی نمایشگاه هایی برای تنظیم بازار لوازم التحریر و پوشاک مدارس نموده است. این نمایشگاه با هدف تنظیم بازار به صورت همزمان در چهار نقطه از تهران برگزار می‌شود. نمایشگاه لوازم التحریر از 24 شهریور تا 5 مهر در بوستان گفتگو، سالن حجاب ، پارک حکیمیه و بوستان ولایت برگزار می‌شود. نمایشگاه لوازم التحریر - کلاب رنتر


در این نمایشگاه تمامی محصولات 15 درصد زیر قیمت بازار عرضه می‌شود. همچنین طرح توزیع دفتر دولتی در این نمایشگاه ها برپا است. از آن جایی که این نمایشگاه محصولات خود را با قیمت دولتی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد نظارت بسیاری بر عرضه کالا در این نمایشگاه ها می‌شود. در سال های اخیر با پدیده ای به نام لوازم التحریر لوکس روبرو شده ایم و اقلامی همچون مداد و خودکار هایی صرفا به دلیل برند بودن با قیمت های نجومی در بازار عرضه شده اند و دانش آموزان طبقه متوسط و مرفه جامعه را به سمت تجمل گرایی سوق داده است. در حالی که در گوشه دیگری از شهر برخی از دانش آموزان به دلیل فقر مالی قادر به خرید قلم و کاغذی ساده نیستند تا بتوانند مشق شبشان را در کلبه محقرشان روی کاغذ های کاهی بیاورند.

نمایشگاه ویژه بازگشایی مدارس - کلاب رنتر

از ابتدای سال طرح ممنوعیت واردات لوازم التحریر اجرایی شد تا علاوه بر حمایت از تولید کنندگان داخلی حباب بازار لوکس لوازم التحریر هم بشکند. البته این طرح در کنار مزایایی که برای تولید کنندگان لوازم التحریر داشت، هنرمندان را با چالش هایی در تهیه ابزار طراحی مواجه ساخته است. قلم های خاص طراحی در داخل از کشور تولید نمی‌شوند و محدودیت وارد باعث ایجاد حباب قیمتی در این رقم کالا شده است.

برای مشاهده محصولات کلاب رنتر به بخش اجاره تجهیزات نمایشگاهی مراجعه نمایید.


سایر بلاگ های مرتبط

نمایشگاه پوشاک بوستان گفتگو 96

نمایشگاه پوشاک بوستان گفتگو 96
یازدهمین نمایشگاه پوشاک در بوستان گفتگو که در این نمایشگاه تمامی محصولات تولید ملی و داخل بود . عنوان نمایشگاه نمایشگاه زنان و تولید ملی است.

اجاره کالاهای نمایشگاهی

اجاره کالاهای نمایشگاهی
کالاهای نمایشگاهی به آندسته از محصولاتی گفته می‌شود که در نمایشگاه‌ها و همایش ها برای تبلیغات و تشریفات استفاده شوند.