اجاره بیسیم واکی تاکی

بیسیم واکی تاکی یک دستگاه یا وسیله ارتباط دو طرفه رادیویی قابل حمل است که امکان مکالمه دو طرفه غیر همزمان را فراهم می کند. تاکی واکی ها در مدل های مختلف در بازار وجود دارند که برخی از آنها احتیاج به مجوز ها از سازمان‌های مقررات ارتباطات رادیویی دارند.

کاربرد اصلی این وسیله الکترونیکی بی‌سیم در برقراری ارتباط و ارسال پیام های صوتی مانند موبایل است البته با تفاوت هایی:

یکی از این تفاوت‌ها در بیسیم‌های واکی تاکی ارتباطات یک طرفه این وسیله است یعنی همزمان تنها یک طرف می تواند ارتباط برقرار کند

 تفاوت بعدی در برد و فاصله بین دو طرف  برقرار کننده ارتباط است که در بیسیم واکی تاکی این امکان محدود است.

 فرق بعدی در هزینه برقراری ارتباط است که در بیسیم واکی تاکی این هزینه رایگان است.

اجاره بی سیم واکی تاکی


این وسیله رادیویی دو طرفه کاربردهای مختلفی دارد ولی چیزی که ما بیشتر از آن شنیده ایم در عملیات پلیسی است در حالی که کاربرد این وسیله رادیویی دو طرفه خیلی امروزه زیاد شده است:
بیسیم دو طرفه واکی تاکی در نمایشگاه ها برای پیشبرد کارها بسیار کاربردی است و چون فاصله و فرکانس رادیویی در نمایشگاه ها می تواند کم باشد احتیاج به یک بیسیم واکی تاکی بسیار حائز اهمیت است. البته پیشنهاد کلاب رنتر این است که به جای خرید بیسیم اگر بتوانید آن را برای چند روز  اجاره کنید خیلی برای شما به صرفه تر و بهتر خواهد بود.

اجاره بیسیم واکی تاکی از کلاب رنتر را به شما پیشنهاد می‌کنیم زیرا همواره تلاش این است که با کیفیت ترین و بهترین محصولات را برای اجاره برای شما فراهم کنیم و بدون هیچ ضامن یا سفته خاصی و فقط با یک کارت شناسایی معمولی بیسیم  واکی تاکی را در اختیار شما بگذاریم.

کاربرد دیگر این وسیله در پروژه های عمرانی است که ارتباطات رادیویی را بین اعضای گروه فراهم می‌سازد و پیشبرد اهداف را راحت‌تر می‌کند در این کار نیز پیشنهاد کلاب رنتر به جای خرید بیسیم واکی تاکی،اجاره بیسیم واکی تاکی به مدت محدود است.

در کوهنوردی و تورهای گردشگری نیز این وسیله الکترونیکی بی‌سیم می‌تواند برای شما موثر واقع شود و می‌تواند در خطرها و مواقع اضطراری که شبکه فرکانسی موبایل برای شما از کار افتاده است کاربردی باشد و اگر به مدت معین قصد استفاده از بی‌سیم را دارید سایت اجاره کلاب رنتر را فراموش نکنید.

بی سیم واکی تاکی را میشود بدین گونه تعریف کرد که واکی‌تاکی یک دستگاه بیسیم قابل حمل است که امواج رادیویی را به صورت دوطرفه ( فرستنده - گیرنده ) مخابره می‌کند. بیسیم واکی‌تاکی در موقعیت و مکان‌های مختلف کاربرد های فراوانی دارد.

واکی‌تاکی به دلیل تک فرکانس بودن ، عمل فرستندگی و گیرندگی را به صورت همزمان انجام نمیدهد، بلکه در یک زمان خاص دستگاه یا در قالب یک فرستنده عمل می‌کند، یا گیرنده.

در مورد امواج رادیویی،چیزی که به یاد آن می افتید رادیو است، تفاوت رادیو با بیسیم در نوع فرکانس و کاربرد آن خلاصه می‌شود. رادیوها تنها گیرنده پیام رادیویی هستند و ولی بیسیم واکی تاکی می‌تواند فرستنده و گیرنده پیام رادیویی باشد، اما همانطور که ذکر شد به دلیل تک فرکانس بودن، عمل فرستندگی و گیرندگی همزمان صورت نمی گیرد.

رادیو عمدتا از باند فرکانسی FM ، AM ، SW و … برای دریافت پیام استفاده می‌کند، اما بیسیم واکی تاکی از باند های فرکانسی UHF , VHF برای ارسال و دریافت پیام استفاده می‌کند.

باند فرکانسی  UHF ، LF ، VLF و MF در رسته فرکانس‌های کوتاه امواج رادیویی قرار می گیرند، این نوع امواج رادیویی قدرت انتشار و عبور از موانع و معارض را تا فاصله ۱۵۰۰ متر در محیط شهری دارا می‌باشند.

نحوه کار بیسیم واکی تاکی به این صورت است که در مرحله اول پیام صوتی مبدا ، توسط دستگاه بیسیم به امواج رادیویی تبدیل و سپس در فضا انتشار یافته و به دستگاه بیسیم گیرنده ارسال می‌گردد، پیام ارسال شده ، توسط دستگاه گیرنده دریافت و پس از آنالیز شدن توسط پروگرام دستگاه بیسیم واکی تاکی توسط بلندگو پخش می گردد.

اجاره بیسیم واکی تاکی عقدی است که کرایه گیرنده، در برابر بیسیم که به مدت معین در اختیار می گیرد، مبلغی را برای در خدمت گرفتن آن کالا به صورت ساعتی، روزانه، هفتگی و ... به کرایه دهنده می پردازد.البته سپردن مدرک معتبر که ضامنی باشد برای برگرداندن کالا، یک امر ضروری است.


امکانات بی سیم واکی تاکی :

از امکانات بیسیم مجاز می‌توان به امکاناتی مثل مجهز بودن به رادیو و چراغ قوه اشاره کرد ، برخی از مدل‌های واکی تاکی دارای آنتن بلند هستند که برد دستگاه را افزایش می‌دهند ( آنتن بلند باعث افزایش قدرت ارسال و دریافت فرکانس در دستگاه بیسیم واکی تاکی میگردد ) .

در مدل‌هایی که صفحه نمایش دارند، امکان دسترسی به منوهای دستگاه وجود دارد و اینکه می‌توان دستگاه را به صورت دستی کدگذاری نمود، در ضمن در این نوع بیسیم‌ها میزان  ذخیره باتری و موارد مورد نیاز استفاده از دستگاه بیسیم واکی تاکی بر روی صفحه نمایش مشخص می‌گردد.

برخی مدل‌های بیسیم واکی تاکی امکان شارژ با شارژ فندکی خودرو ، پاور بانک و آداپتور و کابل USB را دارند، در نتیجه در سفر اکیپ های طبیعت گردی و یا گروه های آموزشی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

از دیگر امکانات بیسیم واکی تاکی مجاز می‌توان به سیستم پخش صدا توسط بلندگوی دستگاه بصورت صدای واضح و شفاف و قابل تنظیم اشاره کرد که در برخی موارد برای عدم پخش صدای بلندگو در محیط و یا خصوصی کردن مکالمات میتوان از هندزفری بادیگاردی بیسیم استفاده نمود .

می توانید وسایل بی سیم بخرید یا اجاره دهید? clubrenter می تواند بهترین گزینه را به شما بگوید. از آنجایی که نیازها اغلب تغییر می کنند، ما آن را درک می کنیم ، ما انواع مختلفی از اجاره بی سیم واکی تاکی در انبار داریم که می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

 بخش واکی تاکی کلاب رنتر دارای اجاره کوتاه مدت و اجاره بلند مدت در مورد انواع مختلف رادیوهای بی سیمی است. بعلاوه اجاره های واکی تاکی Motorola UHF و VHF (به طور ذاتی سبک های ایمن اعمال می شود) ، اجاره می دهیم:

اندازه رادیوها 800 و 900 مگاهرتز است

تجهیزات موتورولا برای اهداف تکراری

سلول های دیجیتالی Nextel که برای گفتگو فشار می آورند

کارت های پهن باند تلفن همراه که Sprint ارائه می دهد

گزینه های نظارت تصویری مهندسی سونی

می توانید چندین روش را برای اجاره انتخاب کنید - از ماهانه تا هفتگی تا روزانه.

کاربرد برای اجاره های واکی تاکی

اجاره بیسیم در کجا بیشترین استفاده را می کنند؟ کاربرد اصلی رویدادها و سازمان هایی مانند:

  • نمایشگاههای منطقه ای و دولتی
  • تبلیغات گروه تجاری
  • مسابقات ورزشی
  • تورهای موسیقی
  • تحولات شرکت پالایشگاه
  • عملکردهای مدرسه خصوصی و کلیسا
  • پیک نیک و مهمانی های شرکت
  • روش های امنیتی با جمعیت زیاد
  • موسسات حمل بار
  • اپراتورهای تور مسافرتی
  • هدایت ترافیک در رویدادهای صنعتی


چرا از کلاب رنتر برای کرایه بیسیم واکی تاکی خود استفاده کنید

برای موفقیت ، شما نیاز به ارتباطات خوب دارید. کلاب رنتر می داند که این امر در تجارت شما چقدر مهم است. کلاب رنتر اجاره های واکی تاکی را در صورت نیاز به شما می دهد و ما در طول کرایه واکی تاکی از آن پشتیبانی می کنیم.


درباره اجاره های واکی تاکی بیشتر بدانید

برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد اینکه کلاب رنتر چگونه می تواند به شما در صرفه جویی در وقت، پول و منابع کمک کند ، همین حالا با کلاب رنتر تماس بگیرید.

 کاربرد بیسیم واکی تاکی که در واقع ( یک وسیله رادیوی کوچک قابل حمل با برد محدود که قابلیت دریافت و ارسال امواج را دارا است ) بیشتر در برقراری ارتباط بین دو نفر است و در موارد زیر کاربرد دارد:

 همایش‌ها، هتلها، بیمارستانها، پارکینگ های طبقاتی، رستورانها، تالارها، مجتمع های تفریحی و توریستی، هایپرمارکت ها و کارخانجات، کارگاه‌های تولیدی، پروژه‌های عمرانی، کوهنوردی، تورهای تفریحی و طبیعت گردی.