تقویم نمایشگاه هتل المپیک

اطلاعاتی درباره تقویم نمایشگاهی هتل المپیک

برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی با کمترین قیمت میتوانید از سایت ما تجهیزات نمایشگاهی اجاره نمایید .

سالن نمایشگاه های هتل المپیک با وسعت 3000 متر یکی از بهترین سالن های نمایشگاهی کشور است که در ضلع غربی مجموعه ورزشی آزادی واقع شده است. این مرکز دارای سه سالن سر پوشیده و محوطه روباز جهت برگزاری نمایشگاه است و هر سال چندین نمایشگاه معتبر در این محل برگزار می‌شود. 

برخی از نمایشگاه هایی که هر ساله در نمایشگاه هتل المپیک برگزار می‌شود عبارتند از:

  • نمایشگاه سازه های پزشکی و دندان پزشکی  
  • نمایشگاه صنعت دیر گذار
  • نمایشگاه بین المللی تجارت خاور میانه 
  • نمایشگاه فصلی پوشاک  
  • نمایشگاه آتش نشانی و ایمنی

مشاهده تقویم نمایشگاه سال 98

مجموعه هتل المپیک دارای یک سالن همایش با ظرفیت 600 نفر است که محل مناسبی برای برگزاری رویداد های علمی، سیاسی، اجتماعی و ... است. این سالن همایش همزمان با افتتاح هتل در سال 1380 به بهره برداری رسید و نشست خبری افتتاح هتل در همین سالن برگزار شد. سالن کنفرانس مجموعه با ظرفیت 350 نفر محل مناسبی برای برگزاری رویداد های خبری و کنفرانس های مختلف است. این سالن به نام سالن هگمتانه نام گذاری شده است. 

سالن حافظ این مجموعه با چندین کلاس و لابراتواری آموزشی محل مناسبی برای برگزاری کلاس های آموزشی در سطح بین المللی است. در ساخت  این مجموعه تمامی استاندارد های روز دنیا رعایت شده است و با ورود به این هتل جلال و شکوه آن حس ارزشمند بودن را به مخاطبان القا می‌کند. این هتل با 4 رستوران بین المللی و و سالن های بدنسازی، اسپا، ماساژ و زمین فوتبال مجموعه کاملی محسوب می‌شود. 


موقعیت جغرافیایی هتل المپیک

هتل المپیک با هدف میزبانی از مهمانان بیت المللی احداث شد و از همان اول مسیر دسترسی به نقاط مهمی همچون مرکز شهر، فرودگاه و مراکز خرید و بیمارستان ها در اولویت انتخاب مکان احداث قرار داشت. ضلع غربی مجموعه ورزشی آزادی محل مناسبی برای احداث هتل بود و این هتل مقصد اصلی ورزشکاران بین المللی تبدیل شد که برای شرکت در اردو ورزشی و یا مسابقات بین المللی به تهران سفر می‌کنند. 

این هتل از اتوبان آزادگان و بزرگراه فتح و شیخ فضل الله قابل دسترسی است. فاصله هتل تا فرودگاه مهر آباد کمتر از 15 دقیقه و فاصله آن تا فرودگاه امام 40 دقیقه است که نسبت به سایر هتل های پایتخت موقعیت مناسبی دارد. 

داشتن ویو به دریاچه و پارک جنگلی چیتگر، هوای تمیز و دوری از شلوغی های شهر، ویژگی هایی است که موقعیت جغرافیایی این هتل را خاص کرده است.

تقویم نمایشگاهی هتل المپیک - کلاب رنتر

امکانات رفاهی هتل المپیک

هتل 4 ستاره المپیک با بهره مندی از امکانات رفاهی و اقامتی بی نظیر در زمره بهترین هتل های پایتخت قرار دارد. این مجموعه دارای سالن آمفی تئاتر با ظرفیت 600 نفر و همچنین یک سالن کنفرانس با ظرفیت 250 نفر است. اتاق های این هتل همگی منطبق بر استاندار های هتل سازی هستند و رفاه در بالاترین سطح خود قرار دارد. دو رستوران بین المللی و همچنین کافی شاپ 24 ساعته پذیرای مهمانان هتل است. سالن بدنسازی، بیلیارد، دو استخر سر پوشیده و سونا از دیگر امکانات رفاهی مجموعه است.

مجموعه هتل المپیک مجهز به سالن شطرنج است که مسابقات ملی شطرنج کشور هر سال در همین سالن برگزار می‌شود. فروشگاه و نمایشگاه صنایع دستی هم در این هتل قرار دارد.  

در هتل المپیک نمایشگاه های  زیادی برگزار میشود که برخی از آنها انجمن های پزشکی , عرضه و نمایش توانمندی ها , مبادلات تجاری و سرمایه گذاری های مشترک و بین المللی میباشد .

همین امر باعث میشود که هتل المپیک تقویم نمایشگاهی بسیار بزرگ و پرطرفداری را داشته باشد .

در این نمایشگاه ها هر ساله برند های زیاد و معتبر داخلی و بین المللی شرکت میکنند .

برای مشاهده ی تقویم نمایشگاهی هتل المپیک میتوانید به سایت هتل المپیک مراجعه نمایید .

سایر بلاگ های مرتبط

غرفه سازی ارزان

غرفه سازی ارزان
غرفه سازی ارزان یکی از مهم ترین دغدغه های شرکت‌هایی است که در نمایشگاه ها شرکت می‌کنند.

اجاره تجهیزات نمایشگاهی در اصفهان

اجاره تجهیزات نمایشگاهی در اصفهان
شهر اصفهان به عنوان یکی از شهر های بزرگ، تاریخی و صنعتی با جمعیت بسیار زیاد در فلات مرکزی ایران واقع شده است دسترسی به چند استان از شمال به ...