اجاره اسپیس

اجاره اسپیس برای نمایشگاه و مراسم

اجاره اسپیس از بخش تجهیزات نمایشگاهی در سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

امروزه گسترش فناوری بسیاری از تعاملات ما را دچار تغییر کرده است که از آن جمله می توان به خرید و فروش در بازار اشاره کرد ، بی شک تبلیغات نقش گسترده ای در بازاریابی دارد ، شرکت های مختلف برای رسیدن به بازارهای جهانی از ابزارهای مختلفی استفاده می کنند که حضور در نمایشگاه های بین المللی یکی از این روش ها می باشد.

نمایشگاه محلی برای به عرضه گذاشتن برند و خدمات شما می باشد ، شما با حضور در نمایشگاه ها می توانید بازار فروش خود را افزایش دهید از مزایای دیگر حضور در نمایشگاه ها این می باشد که شما می توانید با خریداران به صورت رودرو ارتباط برقرار کنید ، این شیوه به شما کمک می کند که با خریداران تعامل سازنده ای داشته باشد و از نظرات آن ها نیز استفاده نمایید.

از نکات مهم در برگزاری نمایشگاه ها طراحی غرفه مناسب می باشد در واقع غرفه ها ابزار قدرتمندی می باشند که نشان دهنده برند و محصول شما می باشند بنابراین شما باید در انتخاب و طراحی غرفه بسیار دقت کنید.

از جمله سازه های مختلف برای ساخت غرفه ها اسپیس فریم ها می باشند ، اسپیس فریم شبیه به داربست می باشد با این تفاوت که از داربست شکیل تر است و تنوع شکل پذیری بسیاری دارد ، اسپیس فریم ها توسط بست اسپیسی به یکدیگر متصل می شوند و برای ساخت انواع فضاها از جمله غرفه ها مورد استفاده قرار می گیرند.

از جمله نکاتی که باعث معروفیت اسپیس فریم برای ساخت غرفه های نمایشگاهی شده است این است که نصب این سازه در مدت کوتاهی انجام می گیرد معمولا از اسپیس فریم در محیط های گسترده و ساخت سالن های موقت استفاده می شود.
اجاره اسپیس نمایشگاهی-کلاب رنتر اگر سری به نمایشگاه‌های عرضه محصولات مختلف بزنید متوجه غرفه‌هایی می‌شوید که توسط سازه‌های فلزی خاصی ساخته شده‌اند. این سازه‌ها همان اسپیس فریم هستند که به دلیل سبک بودن در کنار مقاومت بالا در صنعت ساختمان دارای محبوبیت زیادی هستند چرا که این سازه ها به دلیل اتصالات متعدد موجود در پایه ها بسیار محکم و کارآمد هستند. اجاره اسپیس نمایشگاهی-کلاب رنتر جالب است بدانید اسپیس فریم توسط آلمانیها درجنگ جهانی دوم برای ساخت سنگرهای مقاوم وبا قابلیت انتقال سریع از محلی به محل دیگرابداع گردید و به دلیل استقبال فراوان درصنعت ساختمان وخدمات نمایشگاهی ،ابتدا دراروپا وسپس درسایر کشورهای درحال رشد مورد استفاده قرارگرفت. 

با توجه به اینکه ساخت غرفه نمایشگاهی می تواند هزینه بالایی داشته باشد اسپیس فریم ها با هزینه ای بسیار مقرون به صرفه می توانند نیاز افراد را برای حضور در رویداد ها و ارائه محصولات برطرف کند. حسن این سازه ها علاوه بر سبک و مقاوم بودن، نصب آسان این سازه هاست به طوری که در مدت زمان کوتاهی توسط پیچ و مهره به هم متصل و بعد از پایان نیاز ، به سادگی از هم جدا شده و به نقطه مورد نظر حمل می گردد و در صورت نیاز مجدد به راحتی قابل استفاده است. 

کلاب رنتر این امکان را به شما می دهد که با اجاره اسپیس از امکانات آن بهره مند شوید شما برای ثبت سفارشات خود می توانید از طریق سایت کلاب رنتر اقدام نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره نمایشگر LCD

اجاره نمایشگر LCD
نمایشگرهای lcd به عنوان یکی از مهمترین وسایل هم برای منزل و هم برای نمایشگاه محسوب می شود که ...

سازه های غرفه سازی

سازه های غرفه سازی
سازه های غرفه سازی یکی از مهمترین بخش هایی است که در نمایشگاه ها استفاده می شود در غرفه سازی مدرن سازه ها نقش بسیار مهمی دارند به طوری که اصل بر ...