اجاره پنکه و کولر

فصل گرما با اجاره پنکه و کولر آغاز می شود. همیشه بوی خرداد با پوشال های کولر آبی آمیخته بود و خنکای آن به صورتمان که می خورد لبخند نامحسوسی می زدیم و از آن حس ناب کیفور می شدیم. کولر های آبی هم مانند هر وسیله دیگری در گذار زمان و سوار بر ماشین تکنولوژی پیشرفت کرده اند و امروز تنوع بالایی از محصولات را در بازار اجاره پنکه و کولر شاهد هستیم. از کولر های آبی رومیزی گرفته تا پنکه های رطوبت ساز و قابل برنامه ریزی. کولر های گازی هم که به بخش جدایی ناپذیر سالن های بزرگ تبدیل شده‌اند. همچنین کلاب رنتر ارائه دهنده خدمات اجاره تجهیزات نمایشگاهی و تجهیزات غرفه سازی است. در ادامه نگاهی به کاربرد های پنکه و کولر در بازار اجاره می اندازیم و سپس چند نمونه مناسب از این محصولات را معرفی می کنیم. در پایان هم شرایط اجاره پنکه و کولر در کلاب رنتر را به بحث می گذاریم. پس با ما همراه باشید.

اجاره پنکه و کولر - کلاب رنتر

کاربرد اجاره پنکه و کولر

دمای مطبوع از مهمترین فاکتورهای برگزاری مراسم و گردهمایی است و در کیفیت برگزاری آن بسیار موثر است. به همین جهت برای تهویه هوا و ایجاد محیطی با دمای مناسب اجاره پنکه و کولر توصیه می شود. این که در بین پنکه و کولر کدام یک را باید انتخاب کنیم به محیط مورد نظر بستگی دارد. عواملی همچون مساحت فضا، مدت زمان مراسم، نوع انرژی و فضای قرار گیری سیستم سرمایشی در این انتخاب موثر است. به طور معمول اجاره پنکه برای سالن های کوچک مناسب است و برای خنک کردن فضای بزرگ باید به فکر اجاره کولر باشیم. 

کولر های آبی می توانند فضایی به بزرگی 200 متر را به خوبی خنک نمایند. بدون صدا کار می کنند و دمای مطبوعی به وجود می آورند. اما برای اجاره کولر باید فضای مناسبی برای قرار دادن آن در ارتقاع را در نظر داشته باشیم. همچنین باید بدانید که کولر آبی نسبت به پنکه مصرف برق بالایی دارد و در نتیجه اگر با محدودیت انرژی همراه هستید به فکر اجاره کولر نباشید.

اچاره پنکه برای خنک کردن فضای کوچکتری، حداکثر تا 20 متر مناسب است. البته به دلیل وزن کم قابلیت جا به جایی دارد و می توانید در هر مکانی آن را قرار دهید. مصرف برق پنکه در برابر کولر ناچیز است. امکان تنظیم ارتفاع پایه و شدت حرکت و مدل چرخش هم از دیگر مزایای پنکه به شمار می رود. راه اندازی آن آسان تر است. اگر صدای حرکت مرتب پره های پنکه شما را اذیت نمی کند پس می توانید پنکه را هم بدون سر و صدای آزار دهنده بدانید. 

تنوع در بازار اجاره پنکه و کولر

پنکه و کولر های قدیمی تصویر اصلی ما از این دو محصول سرمایشی هستند. در حالی که این روزها مدل های متنوعی از پنکه و کولر را می توان در بازار اجاره یافت که شما را غافلگیر خواهند کرد. آن چه از کولر های آبی انتظار داریم جعبه های مستطیل شکل آبی رنگ بزرگی هستند که چهار طرف آن با پوشال پوشیده شده است و در میان آن یک موتور قدرتمند وجود دارد که با چرخش خود سرما تولید می کند. در حالی که امروزه بازار اجاره پنکه و کولر محصولات متنوعی دارد. کولر های رومیزی نمونه ای از این محصولات سرمایشی است که این روزها طرفداران بسیاری دارد. ساختار بدنه و طرز کار این دستگاه دقیقا مشابه کولر های آبی قدیمی است. با این تفاوت که این دستگاه اندازه کوچکتری دارد، سبک تر است و مصرف برق آن به شدت کاهش پیدا کرده است. 

اجاره کولر آبی رومیزی - کلاب رنتر

محصول دیگری که در دسته تجهیزات سرمایشی قرار می گیرد فن های پایه داری هستند که با برق کار می کنند و برای خنک کردن فضای اتاق مناسب اند. این فن ها قدرت سرمایشی بیشتری نسبت به پنکه دارند اما بر خلاف کولر راه اندازی آن ها بسیار آسان است و مصرف برق کمتری دارند. اما از آن جایی که در ساختار آن ها از آب استفاده نمی شود سرمایی که ایجاد می کنند خشک است و استفاده طولانی مدت از آن سر درد به همراه دارد. اجاره فن سرمایشی صرفا برای خنک کردن محیط برای دو تا سه ساعت مناسب است. 

تنوع در بازار اجاره پنکه و کولر به همین جه ختم نمی شود. یکی از پر طرفدار ترین محصولات در این بین کولر آبی پرتابل است. کولر آبی پرتابل اندازه ای بزرگتر از پنکه و کوچکتر از کولر های قدیمی دارد و دقیقا مانند کولر آبی کار می کنند. قدرت خنک‌کنندگی مناسبی دارد. اجاره کولر آبی پرتابل برای سالن هایی با مساحت 100 متر هم مناسب است و به خوبی می تواند محیط را خنک نگه دارد. 

تنها کولر های آبی نبودند که دستخوش پیشرفت شدند. نمونه های جدید از پنکه‌هایی با قابلیت های خاص این موضوع را به خوبی نمایش می دهد. پنکه ها در گذشته صرفا قابلیت تنطیم ارتفاع و در بعضی موارد چرخش سری داشتند و در سه درجه مختلف کار می کردند. اما پنکه های قدیمی پر سر و صدا بودند و محیط را چندان خنک نمی کردند. نسل جدید پنکه های موجود در بازار از پره های سبکی ساخته شده اند که هنگام حرکت صدایی زیادی تولید نمی کنند. حرکت سری پنکه در دو حالت گردش به اطراف و حرکت سینوسی وجود دارد . می توانید پنکه را برنامه ریزی کنید تا در چه مدلی با چه درجه ای کار کند. همچنین ریموت کنترلی برای کار با پنکه از راه دور هم طراحی شده است. 

اجاره پنکه رطوبت ساز - کلاب رنتر

پنکه های قدیمی با به حرکت درآوردن پره ها هوا را به گردش در می آوردند و باد خنکی هم در اثر این چرخش به وجود می آمد . اما این هوا خشک بود و پس از مدتی با سردرد همراه بود. نسل جدید پنکه های موجود در بازار این مشکل را بر طرف کرده است. اجاره پنکه رطوبت ساز دیگر محیط را خشک نگه نمی دارد. این پنکه مخزن کوچکی برای ذخیره آب دارد و در بازه های زمانی مشخص آب را روی پره ها می ریزد و در نتیجه هوا را مرطوب نگه می دارد. 

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره برای نمایشگاه

اجاره برای نمایشگاه
اجاره برای نمایشگاه می تواند جایگزینی عاقلانه برای خرید باشد. کلاب رنتر سایت اجاره کالا شما را در این زمینه یاری می کند.اجاره تجهیزات نمایشگاهی و ..

اجاره تجهیزات نمایشگاهی شیراز

اجاره تجهیزات نمایشگاهی شیراز
تجهیزات نمایشگاهی یکی از الزاماتی است که زمان شرکت در نمایشگاه ها به آن ها نیاز دارید این نیاز به صورت کوتاه مدت بوده و هزینه خرید آن ها و شرایط ...