اجاره پنکه ایستاده

ضرورت اجاره پنکه با فرا رسیدن فصل گرما شدت می گیرد. کشور ما آب و هوایی گرم دارد و تابستان در بسیاری از شهر ها گرمای شدیدی دارد و در نتیجه استفاده از تجهیزات سرمایشی برای ایجاد دمای مناسب از ضروریات است. کولر های گازی قدرتمند ترین تجهیزات سرمایشی هستند اما قیمت بالایی داشته و از طرف دیگر مصرف برق زیادی دارد. در نتیجه تنها باری خنک کردن سالن های بزرگ و مراکز تجاری مناسب است. کولر های آبی با هوای دلچسب خود یار همیشگی تابستان ما بودند که از خرداد بوی پوشال را در خانه می پراکندند. اما کولر های آبی هم مصرف برق نسبتا بالایی دارد و برای خنک کردن محیط های کوچک مناسب نیستند. این جا است که اجاره پنکه اهمیت پیدا می کند. وسیله ای کوچک و خوش دست که برای خنک کردن فضاهای کوچک بهترین انتخاب است.

مزایای اجاره پنکه ایستاده

اجاره پنکه ایستاده بهترین انتخاب برای غرفه های نمایشگاهی، اتاق های کوچک اداری و کارگاه های هنری است. پنکه مصرف برق کمی دارد، بی سر و صدا است و به راحتی قابل حمل می باشد. از طرف دیگر می توانیم باد آن را در هر جهت که خواستیم تنظیم کنیم و محیط را به شیوه خودمان خنک کنیم. اجاره پنکه ایستاده مشتریان خاص خودش را دارد و بیشتر افراد به دلیل وزن سبک و قدرت موتور پنکه آن را به عنوان وسیله سرمایشی انتخاب می کنند. پنکه های موجود در بازار در سه نوع پنکه سقفی، پنکه ایستاده و پنکه رومیزی قرار دارند. تنها تفاوت این سه مدل در شکل ظاهری آن ها است و عملکرد پنکه ها هیچ تفاوتی با هم ندارد. 

اجاره پنکه سقفی طرفدار آن چنانی ندارد و اکنون به نوستالژی دوران کودکی ما تبدیل شده است. اما در گذشته پنکه سقفی جزء اصلی سیستم سرمایشی مدارس، کارگاه ها و حتی بیمارستان ها به شمار می رفت. از آن زمان تا کنون با پیدایش تجهیزات سرمایشی متنوع و همچنین پیشرفتی که در صنعت پنکه به وجود آمد دیگر سایه بخت و اقبال از سر پنکه سقفی برداشته شد و به تاریخ پیوست. همچنین کلاب رنتر ارائه دهنده خدمات اجاره تجهیزات نمایشگاهی و تجهیزات غرفه سازی است که شما میتوانید برای اجاره با این شرکت تماس حاصل فرمایید.

اجاره پنکه رومیزی - کلاب رنتر

پنکه های رومیزی به دلیل اندازه کوچکتر و پایه مخصوص برای قرار گرفتن روی سطوحی مانند میز مناسب هستند. اجاره پنکه رومیزی معمولا برای تهویه محیط و یا خنک کردن اجسام خاصی صورت می گیرد. پنکه های رومیزی نسبت به پنکه های ایستاده صدای بیشتری دارند و تنها به صورت ثابت کار می کنند. با این وجود در کارگاه های سفال گری و بسیاری از مشاغل همچنان اجاره پنکه رومیزی انتخاب مناسبی است. 

اجاره پنکه ایستاده به دلیل قابلیت تنظیم ارتفاع و درجه چرخش از محبوبیت بسیاری برخوردار است. این پنکه دارای ویژگی هایی همچون قابلیت چرخش افقی و همچنین تایمر کاری است. بسیاری از پنکه های ایستاده دارای چندین برنامه کاری هستند که از ترکیب درجه چرخش، شدت موتور و مدت زمان کارکرد پنکه مشخص می شوند. به طور کلی اجاره پنکه های ایستاده برای خنک کردن فضاهایی مانند غرفه نمایشگاهی بسیار مناسب هستند. 

انواع پنکه ایستاده

بازار اجاره پنکه ایستاده از تنوع بالایی برخوردار است. ساده ترین مدل پنکه ایستاده برای اجاره، پنکه ایستاده سفید رنگ پارس خزر است که می تواند در مدت زمان کوتاهی محیط هایی تا 20 متر مربع را خنک کند. این پنکه دارای قابلیت تنظیم ارتفاع و همچنین سه حالت تنظیم جرخش است. پنکه پارس خزر نمایشگر LED ندارد و معمولا فاقد ریموت کنترل است. این پنکه توان مصرفی 100 وات دارد و مصرف برق آن ناچیز است. 

اگر برای اجاره پنکه به دنبال محصول پیشرفته تری هستید می توانید از پنکه های ایستاده مایدیا استفاده کنید که دارای صفحه نمایش LED برای کنترل جهت حرکت و همچنین شدت چرخش دستگاه است. از طرف دیگر این پنکه دارای تایمر برای تنظیم مدت زمان کار دستگاه است. از آن جایی اجاره پنکه ایستاده معمولا برای محیط کار استفاده می شود، ریموت کنترل این دستگاه انتخاب مناسبی است.

اجاره پنکه رطوبت ساز - کلاب رنتر

اگر این پنکه هم شما را راضی نمی کند می توانید به سراغ اجاره پنکه رطوبت ساز بروید. این پنکه علاوه بر چرخش و تهویه هوای اطراف، با استفاده از تانکر آب خود محیط را مرطوب می سازد. در نتیجه می توان گفت که این پنکه انتخاب مناسبی برای خنک سازی محیط در فصل گرما است.

شرایط اجاره پنکه ایستاده

 تا این جا با انواع پنکه ایستاده و کاربرد های هر کدام آشنا شدیم. شما می توانید هر کدام از این پنکه ها را با قیمتی مناسب از کلاب رنتر اجاره کنید. شرایط اجاره پنکه بسیار ساده است. شما سفارش خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت می کنید. سفارش شما پردازش شده و پنکه برای شما ارسال می شود. با پایان مدت اجاره همکاران واحد ارسال کالا را از شما دریافت می کنند و کارت شناسایی که هنگام دریافت کالا به امانت گذاشته اید را به شما بر می گردانند. برای ثبت سفارش در سایت به بخش اجاره پنکه مراجعه نمایید و از بین محصولات موجود پنکه دلخواه خودتان را انتخاب نمایید. با کلیک بر روی دکمه افزودن به سبد خرید می توانید وارد بخش ثبت سفارش شوید و پس از تکمیل اطلاعات درخواست اجاره پنکه را ثبت کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

هزینه اجاره غرفه در نمایشگاه اصفهان

هزینه اجاره غرفه در نمایشگاه اصفهان
اطلاعات بیشتری درباره هزینه اجاره غرفه در نمایشگاه اصفهان بدست آورید .

سایت برگزاری نمایشگاه

سایت برگزاری نمایشگاه
برگزاری نمایشگاه در سراسر جهان یک رویداد مهم طلقی می شود به گونه ای که افراد زیادی در این رویداد شرکت می کنند تا بتوانند....