کرایه دوربین فیلمبرداری حرفه ای

اگر به بازار کرایه دوربین فیلمبرداری سری بزنید با تنوع بالایی از محصولاتی روبرو می شوید که انتخاب را برای شما دشوار می کنند. برند های متنوعی از دوربین فیلمبرداری با ویژگی ها و قابلیت های مختلف در بازار وجود دارد و شما باید از بین تمامی این محصولات تنها یک دوربین را انتخاب کنید. در نتیجه تصمیم گرفتیم تا در مطلبی نکات مهم برای اجاره دوربین فیلمبرداری را در اختیار شما قرار دهیم تا انتخاب برای شما ساده تر شود. پس اگر از متقاضیان کرایه دوربین فیلمبرداری هستید و  یا به دوربین و عکاسی علاقمندید با ما همراه باشید. 

کرایه دوربین فیلمبرداری - کلاب رنتر

راهنمای کرایه دوربین فیلمبرداری

در این بخش قصد داریم نکات مهمی که هنگام کرایه دوربین فیلمبرداری باید به آن توجه داشته باشید را به صورت خلاصه شرح دهیم. نخستین موردی که باید بدانید این است که ساختتار داخلی دوربین فیلمبرداری با دوربین عکاسی دیجیتال تفاوت چندانی نداد. پس اگر در حوزه دوربین عکاسی تخصصی دارید می توانید با همان دانش درباره بخش مهمی از دوربین فیلمبرداری اظهار نظر کنید. برای مثال درجه دیافراگم و قدرت زوم از ویژگی های مشترک دوربین عکاسی و فیلمبرداری است. همانطور که می دانید قیمت هر دوربین بر اساس قطعات سخت افزاری به کار رفته در آن مشخص می شود. پس هنگام کرایه دوربین فیلمبرداری هم برای لنز های قدرتمند تر باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. همجنین فاکتورهای زیر هنگام انتخاب دوربین بسیار اهمیت دارد:

  • جنس بدنه دوربین

طراحی بدنه دوربین و وزن آن تاثیر بسیاری در کیفیت فیلمبرداری دارد. برای فیلمبرداری طولانی مدت بهتر است به سراغ دوربین هایی بروید که طراحی ارگونومیک دارند و دست دیرتر خسته می شود. همجنین به قابلیت ضد گرد و غبار بودن دوربین هم توجه داشته باشید. اگر برای فیلمبرداری از محیط خاصی قصد اجاره دوربین دارید حتما مشخصه های محیطی دوربین را بررسی کنید. بسیاری از دوربین های فیلمبرداری در بازه دمایی محدودی کار می کنند و برای فیلمبرداری در محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد باید از دوربین های سازگار با آن دما استفاده کنید. همچنین برای فیلمبرداری در آب هم باید دوربین مناسب را پیدا کنید.

  • ویژگی های سخت افزاری

بخش مهمی از دوربین فیلمبرداری قطعات سخت افزاری و تکنولوژی فیلمبرداری و پردازش تصویر است.از مهمترین سخت افزار به کار رفته در دوربین فیلمبرداری می تواند به سنسور های دوربین اشاره کرد که روی سوژه خاصی متمرکز می شود و حرکت آن را تشخیص می دهد. همانطور که می دانید سنسورهای دوربین فیلمبرداری دو نوع CCD و CMOS هستند که حسگر های CCD برای فیلمبرداری حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد و طبیعی است که هزینه بیشتری را باید اجاره آن پرداخت کنیم.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره تجهیزات مجالس

اجاره تجهیزات مجالس
برای صرفه جویی در هزینه برگزاری مجالس و مراسم می توانید با اجاره تجهیزات مجالس میزان زیادی در هزینه های که به شما می شود صرفه جویی نموده و با کیفیت..

میز و صندلی مراسم

میز و صندلی مراسم
یکی از مهمترین تجهیزات و لوازم برای استفاده در یک مراسم و مهمانی وجود میز و صندلی است که سبب ...