اجاره بخاری فضای باز

اجاره بخاری فضای باز بهترین گزینه برای گرم نگه داشتن فضاهای باز مانند باغ در فصل سرما است. تجربه لذت بخش حضور در فضای باز در میانه زمستان خاطره ای است که تا مدت ها در ذهن باقی می ماند. برای حس این خاطره نیاز به وسیله گرمایشی برای گرم کردن محیط داریم. اما بخاری ها و هیتر های موجود نمی توانند محیط را گرم کنند و فقط انرژی را هدر می دهند. به همین جهت ایده ساخت بخاری های گرمایشی ویژه محیط های رو باز شکل گرفت. تفاوت اصلی بخاری های فضای باز با بخاری های معمولی در شیوه گرمایش محیط است. در ادامه این بلاگ شیوه کار و شرایط اجاره بخاری های فضای باز را به صورت کامل شرح می دهیم پس با ما همراه باشید.همچنین کلاب رنتر ارائه دهنده خدمات اجاره تجهیزات نمایشگاهی و تجهیزات غرفه سازی است که شما میتوانید برای اجاره با این شرکت تماس حاصل فرمایید.

کاربرد اجاره بخاری فضای باز

رستوران ها و تالارهای پذیرایی مشتریان اصلی اجاره بخاری فضای باز هستند. قطعا تجربه حضور در رستوران های رو بازی را داشته اید که در زمستان هم سرویس دهی در فضای آزاد دارند. این رستوران ها در واقع با اجاره بخاری فضای باز محیط محدودی را گرم نگه می دارند تا مشتریان بتوانند بدون هیچ مشکلی از فضای باز لدت ببرند. باغ و تالارهای عروسی هم برای برگزاری جشن ها و مراسمات خود نیاز به گرمایش فضای باز دارند. به همین جهت اقدام به اجاره بخاری فضای باز می کنند. 

بازار اجاره بخاری فضای باز از تنوع بالایی برخوردار است. بخاری هایی در اندازه ها و شکل های مختلف برای استفاده در محیط های مختلفی طراحی شده اند و هر کسب و کاری با توجه به نیازهای خود از این بخاری ها استفاده می کند. سوخت اصلی بخاری های فضای باز معمولا گاز پروپان و یا برق است. البته از آن جایی که نوع برقی این بخاری مصرف بالایی دارد برای بسیاری از کسب و کار ها به صرفه نیست. 

بخش دیگری از مشتریان اجاره بخاری فضای باز را افرادی تشکیل می دهند که می خواهند باغ، ویلا و یا حیاط منزل خودشان را برای برگزاری مراسم خاصی گرم نگه دارند. این گروه از افراد معمولا به سراغ بخاری هایی با ابعاد کوچکتر می روند و نکات ایمنی از مصرف انرژی اهمیت بیشتری دارد. در نتیجه توصیه ما به این گروه انتخاب بخاری برقی است.

اجاره بخاری فضای باز - کلاب رنتر

شیوه کار بخاری فضای باز

بخاری فضای باز همانطور که از نامش مشخص است برای گرم کردن محیط های باز مورد استفاده قرار می گیرد. نام های دیگری چون هیتر تابشی و هیتنر قارچی هم به این بخاری اطلاق می شود که علت آن شیوه گرمایش و شکل ظاهری بخاری است. در این بخش قصد داریم شیوه کار بخاری فضای باز را برای شما تشریح کنیم. همانظور که می دانید انتقال گرما از سه رئش تابش، رسانش و همرفتی صورت می گیرد. رادیاتور و شوفاژ از روش همرفتی برای گرم کردن استفاده می کند و بخاری های گازی و برقی از روش رسانش محیط را گرم می کنند اما برخلاف آن ها در بخاری های فضای باز از روش تابشی برای گرم کردن محیط استفاده می شود. مزیت استفاده از این روش این است که اجسام مورد نظر به صورت مستقیم گرم می شوند و در نتیجه از هدر رفت انرژی در اثر سرمای هوا پیش گیری می شود. 

روش تابشی حرارت را به صورت مستقیم به اجسام منتقل می کند در نتیجه هرچه به بخاری نزدیک تر باشیم زودتر گرم می شویم. به همین جهت بخاری فضای باز می توتند منطقه محدودی را با مصرف کمتر انرژی برای مدتی گرم نگه دارد. این درست همان چیزی است که از بخاری فضای باز انتظار می رود. در نتیجه تصور نکنید که با اجاره بخاری فضای باز می توانید محیط بزرگی را به صورت یکنواخت گرم کنید. 

راهنمای اجاره بخاری فضای باز

گرم کردن محیط با استفاده از بخاری فضای باز با بخاری های معمولی بسیار متفاوت است و به همین جهت لازم است چند فاکتور را در انتخاب بخاری مناسب در نظر داشته باشیم. بخاری های فضای باز در اشکال مختلفی در بازار وجود دارند. دو نوع رایج آن بخاری های ایستاده چتری و بخاری های مهتابی هستند. از بخاری های مهتابی برای گرم کردن الاچیق و از بخاری های ایستاده برای گرم کردن محیط های محدود استفاده می شود. انتخاب شکل ظاهری بخاری به اندازه محلی که برای قرارگیری بخاری در نظر گرفته‌اید بستگی دارد و هیچ تاثیری در میزان گرم کردن محیط ندارد. اجاره بخاری قارچی - کلاب رنتر


موضوع دیگری که هنگام اجاره بخاری فضای باز باید به آن توجه داشته باشید توان گرمایشی دستگاه است. قدرت گرما دهی بخاری فضای باز با واحد BTU اندازه گیری می شود. در واقع BTU مقدار انرژی مورد نیاز برای گرم کردن 475 گرم آب به اندازه یک درجه فارنهایت است. پس هرچه BTU بخاری بالاتر باشد یعنی انرژی گرمایشی بیشتری دارد و در نتیجه محیط بیشتری را می تواند گرم نگه دارد. هنگام اجاره بخاری فضای باز باید اندازه محیط و میزان درجه ای که میخواهید دمای محیط را بالاتر ببرید را بدانید. با داشتن این اطلاعات به سادگی می توانید بخاری با توان گرمایشی مناسبی را انتخاب نمایید. با این فرمول باید مقدار توان گرمایشی را محاسبه نمایید:

                                                             میزان افزایش دما * مساحت فضای مورد نظر = درجه BTU

با استفاده از این فرمول به سادگی می توانید بخاری مناسبی برای گرم نگه داشتن محیط انتخاب نمایید. موضوع مهم دیگری که هنگام اجاره بخاری فضای باز باید به آن توجه داشته باشید سوخت بخاری است. به طور کلی بخاری فضای باز در دو مدل گازی و برقی در بازار موجود است. به دلیل مصرف بالای برق نوع برقی آن صرفا برای کارگاه های بزرگ و یا استفاده کوتاه مدت مناسب است. و بیشتر از نوع گازی این بخاری استفاده می شود. سوخت گاز آن بوتان یا پروپان است که گازهای کم خطری هستند. البته برای اجاره بخاری فضای باز بهتر است با مشاوران مربوطه مشورت نمایید تا با توجه به فضای مورد نظر شما مناسب ترین گزینه را به شما پیشنهاد دهند. 

سایر بلاگ های مرتبط

دستگاه ترجمه همزمان چیست و چگونه کار می‌کند

دستگاه ترجمه همزمان چیست و چگونه کار می‌کند
دستگاه ترجمه همزمان در نمایشگاه های بین المللی کارایی بسیاری دارد. این دستگاه قابلیت ترجمه همزمان دو زبان متفاوت را دارد

اجاره نمایشگر شهری در کرج

اجاره نمایشگر شهری در کرج
اجاره نمایشگر شهری برای مشاهده محصولات به بخش اجاره تجهیزات نمایشگاهی مراجعه کنید. اجاره نمایشگر شهری برای ...