اجاره میز ال ای دی

اجاره میز سوارز

 در صورتی که نیاز به میز بار دارید از طریق اجاره میز بار led  اقدام نموده و برای مشاهده سایر محصولات می توانید از طریق اجاره مبلمان نورانی و اجاره صندلی نورانی و اجاره میز سوارز کمر باریک  اقدام نمایید.

میز سوارز یا ال ای دی یا میز نورانی میز های پلی استر ال ای دی داری است که در مراسمات و جشن ها استفاده می‌شود. این میز ها دارای ریموت کنترل هستند که طیف رنگی را انتخاب می‌کند. 

هزینه اجاره روزانه میز سوارز از 55 هزار تومان تا 60 هزار تومان است. برای مشاهده انواع میز سوارز اجاره ای کلیک کنید

اهمیت اجاره میز ال ای دی

   اجاره میز ال ای دی شامل تمامی موارد بالا است که همگی می توانند برای مشاهده و اجاره برای شما مناسب بوده و در اسرع وقت در اختیار شما برای ایجاد یک دکوراسیون فوق حرفه ایی و متفاوت قرار گیرند. این محصولات دارای تنوع رنگی بسیار زیادی هستند که می توانند بسیار به محیط شما ساختار متفاوتی دهند معمولا این اجاره میز ال ای دی ها برای میهمانی های شب استفاده می شود و در بسیاری از عروسی ها نقش دارند میز بار میز عروس داماد صندلی عروس و داماد و حتی جایگاه میز کیک و ... همگی کاربرد هایی است که می تواند در به کار گیری این میز استفاده شود. 

   اجاره میز ال ای دی برای بار نیز کاربرد ویژه ای دارد که می تواند باعث ایجاد جذابیت برای میهمانان شما در خصوص مراجعه به محل سرو نوشیدنی شود و نهایتا از اخذ نوشیدنی خود بیشترین میزان لذت را ببرند برای راه اندازی چنین تشکیلات نیاز به خرید و هزینه بالایی نیست کافی است با استفاده اجاره میز ال ای دی برای بار خود یک میز فراهم آوردید و با قرار دادن در کنار برق این میز به سادگی خواهید دید که شما می توانید در عین سادگی یک تم متفاوت و ویژه داشته باشید . 


اجاره میز ال ای دی

تا این جا با برخی از کاربرد های رایج میز های ال ای دی یا همان میز سوارز آشنا شدید. این میز که بدنه ای پلاستیکی دارد و چراغ های ال ای دی آن در چندین رنگ مختلف نورپردازی می کنند بهترین انتخاب برای جشن ها و مهمانی های شما است. از آن جایی که میز ال ای دی دارای ارتفاع بلندی است از آن برای سرو نوشیدنی استفاده می شود. این میز همچنین به عنوان میز اصلی برای میزبان هم مورد استفاده قرار می گیرد. برای اجاره میز ال ای دی بهتر است درخواست خود را به صورت آنلاین در کلاب رنتر ثبت نمایید و پس از رزرو میز آن را در زمان مشخص شده تحویل بگیرد. 

اجاره میز ال ای دی رنگی - کلاب رنتر

از آن جایی که میز ال ای دی چندین رنگ و حالت نورپردازی مختلف دارد باید در هنگام اجاره میز ال ای دی کنترل مخصوص تنظیم رنگ را از مرکز اجاره دریافت نمایید. همچنین دقت داشته باشید که میز سوارز حتما شارژ داشته باشد تا در میان مراسم خاموش نشود. 

  می توانید در کنار اجاره میز ال ای دی برای زیبایی هر چه بیشتر از سایر محصولات دکوراسیون تکمیل تشکیل دهید معمولا از میز در کنار صندلی و سایر موارد نیز استفاده می شود که گلدان ها و پایه گلدان ها مشابه و تکمیل کننده این طراحی نیز هستند  که می توانید از آن ها استفاده نموده و جلوه ای ویژه تر ایجاد کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

قیمت اجاره رقص نور

قیمت اجاره رقص نور
برای مشاهده محصولات به بخش اجاره رقص نور یا اجاره تجهیزات نورپردازی مراجعه کنید. برای مراسم‌های شبانه تجهیزات ...

کرایه صندلی برای مجالس

کرایه صندلی برای مجالس
صندلی هایی که برای مراسم های عروسی و جشن ها انتخاب می شود به عنوان یکی از مهمترین تجهیزات برای مراسم انتخاب می شود ....