انواع میکروفن

اجاره تجهیزات صوتی و اجاره میکروفون، از سری کارهای جدا نشدنی در تهیه لوازم مراسمات و نمایشگاه ها است. نمی توان مراسمی را بدون حضور این تجهیزات تصور کرد. کلاب رنتر با هدف آسان تر کردن برگزاری مراسمات و کم کردن استرس ناشی از تهیه وسایل، اقدام به اجاره این محصولات به عنوان یکی از اصلی ترین لوازم مورد نیاز برگزار کنندگان، می کند.

اجاره تجهیزات صوتی

تجهیزات صوتی، دارای انواع و کاربردهای گوناگونی هستند. بسته به مراسم و نوع نیاز شما، دستگاه های انتخابی شما می تواند از مدل های ساده تا مدل های حرفه ای را شامل شود. انواع باند ها و بلندگوهای اکتیو و پسیو، انواع آمپلی فایر ها و انواع میکروفون های ساده و حرفه ای می تواند از تجهیزات مورد نیاز شما باشد. برای آن که بتوانید صدای خود را در دورترین نقاط سالن نیز به گوش مخاطبان برسانید یا برای آن که کیفیت صدای مطلوبی را برای پخش آهنگ ها و نواهای مورد نیاز خود داشته باشید، حتما نیاز به دستگاه های پخش صوت مناسبی دارید. یکی از دلایل بالا رفتن کیفیت مراسمات، استفاده از تجهیزات صوتی مناسب و با کیفیت است. اجاره دستگاه های زیر در کلاب رنتر در دسترس شما است:

  • اجاره باند های اکتیو و پسیو
  • اجاره آمپلی فایر
  • اجاره میکروفون

اجاره میکروفون 

برای انتقال پیام و صدای خود به گوش حاضرین در سالن ها و مراسمات، نیاز به میکروفون است. میکروفون ها انواع مختلفی دارند و کاربردهای آنان نیز متفاوت است. گاهی نیاز است که میکروفون بر روی پایه نصب شود، یا ممکن است نیاز باشد که بتوان میکروفون را در میان سالن و در هر نقطه آن به کار برد. تمامی اینها دلیل ساخته شدن انواع مختلفی است که به آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • میکروفون هدمیک: میکروفون های هدمیک بر روی سر و دور گردن شخص نصب می شود. استفاده از این میکروفون ها بیشتر در بین مجریان همایش ها و برگزار کنندگان مراسمات یا در بین خوانندگان کاربرد دارد. این میکروفون ها کیفیت مناسبی دارند و می توانند در حالت بی سیم کیفیت مناسبی را داشته باشند.
  • میکروفون یقه ای: اگر مصاحبه های تلویزیونی را دیده باشید حتما این نوع میکروفون ها را دیده اید. این میکروفون ها به روی یقه لباس نصب می شوند و به دلیل ثابت بودن روی لباس، کیفیت صدای نسبتا خوبی را دارند. کوچک بودن این میکروفون ها باعث شده که در تصویر برداری ها خللی ایجاد نکنند و نمای خوبی داشته باشند.
  • میکروفون بی سیم: میکروفون های بی سیم را می توان در بین فضای سالن جا به جا کرد. استفاده این میکروفون ها بیشتر در مکان هایی است که نیاز به جا به جایی زیاد و در فواصل دور است. همراه با این میکروفون ها، دستگاه های تقویت کننده و آنتن گیرنده نیز به مشتری داده می شود.  
  • میکروفون با سیم: ساده ترین میکروفون های حال حاضر این میکروفون ها هستند که حتما آن ها را زیاد دیده اید. داشتن سیم اگر چه می تواند در حرکت مجری یا خواننده و یا گوینده محدودیت ایجاد کند، اما کیفیت بسیار مناسب و خوبی را دارد. برای کسانی که قیمت کالا نیز برایشان خیلی اهمیت دارد، بهترین و به صرفه ترین گزینه است.
  • میکروفون رومیزی: میکروفون های رومیزی از انواع رسمی و نمایشگاهی دستگاه های صوتی است. این میکروفون ها بر روی میز های اجلاس درست مقابل شخص قرار می گیرد و البته قابلیت کنترل و خاموش و روشن کردن از دور را نیز دارد.

اگر قصد اجاره میکروفون را دارید، کلاب رنتر می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. یکی از مزیت های کلاب رنتر، وجود انواع و مدل های مختلف در کنار یکدیگر است که می تواند انتخاب را برای شما بهینه تر کند. به این صورت که شما هر کدام از وسیله هایی که نیاز دارید را می تواند، درخواست کنید. سفارش در کلاب رنتر به این صورت است که هزینه پرداختی شما، برای اجاره کالا در مدت مشخص و حمل و نقل آن است. به همین خاطر شما می توانید بدون پرداخت هرگونه مبلغ اضافه و نگرانی بابت حمل و نقل کالا، آن را در مکان مورد نظرتان دریافت کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

راهنمای برگزاری مراسم لوکس در تهران

راهنمای برگزاری مراسم لوکس در تهران
چالش های برگزاری مراسم - آشنایی با تجهیزات برگزاری مراسم

میز سوارز برای اجاره

میز سوارز برای اجاره
همانطور که می دانید در گذشته از وسایل ساده در مراسم ها و جشن ها استفاده می شود. در واقع جشن ها و مراسم های قدیمی بسیار ساده برگزار می شدند