خرید اقساطی اسپیلت

خرید اقساطی انواع کولر گازی

خرید اقساطی اسپیلت از بخش خرید اقساطی کولرگازی در سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

اسپیلت نوعی کولر گازی می باشد که هوای گرم محیط را می گیرد و به حالت خنک به داخل محیط برگشت می دهد و در واقع این کار آنقدر تکرار می شود که ترموستات به دمای مورد نظر برسد کولر در واقع مانند یخچالی می باشد که محفظه عایق ندارد.

کولر دوتکه یا همان اسپیلت ها معمولا از 2 واحد جداگانه ساخته می شوند ، یونیت خارجی شامل کمپرسور و کندانسور می باشد که در خارج از ساختمان تعبیه می شود و یونیت داخلی که واحد تبخیر در آن قرار دارد در داخل ساختمان نصب می شود.

 یونیت داخلی و خارجی معمولا توسط دو لوله مسی یا آلومینیومی به همدیگر ربط داده می شوند لوله باریکتر گاز سرد را از یونیت بالا به یونیت داخلی انتقال می دهد و لوله ضخیم تر کار خروج و انتقال گاز را به یونیت و کمپرسور بالا به عهده دارد این اسپیلت ها غالبا دارای ریموت کنترل می باشند این کولرها شامل دو مدل معمولی و اینورتر می باشند.

امروزه مصرف برق کولرهای گازی اهمیت بسیار زیادی دارد ، در کولرهای گازی مدل جدید از تکنولوژی اینورتر استفاده می شود معمولا از اینورتر جهت کنترل سرعت دورموتور کمپرسور به منظور تنظیم دائمی دما استفاده می شود ، بطور کلی یک میکروکنترولر دمای محیط را می سنجد و براساس آن سرعت و دور کمپرسور را تنظیم می کند.

کلاب رنتر ارائه دهنده انواع قراردادهای اقساطی جهت خرید کولر اسپیلت می باشد ، در صورت هر گونه سفارش به سایت کلاب رنتر مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی مسواک برقی

خرید اقساطی مسواک برقی
رعایت بهداشت دهان و دندان از جمله نکات مهمی می باشد که هر فرد باید به آن توجه کند بدون تمیز کردن صحیح دندان ها دندان های شما با ...

خرید اقساطی یخچال و فریزر

خرید اقساطی یخچال و فریزر
یخچال جزء وسایلی می باشد که استفاده از آن بسیار ضروری می باشد ، در واقع یخچال دستگاهی است که از یک وسیله سرد کننده به همراه یک ...