خرید اقساطی کنسول بازی

خرید اقساطی کنسول بازی ps4

خرید اقساطی کنسول بازی پلی استیشن را در بخش فروش اقساطی وسایل سرگرمی مشاهده نمایید.

با نزدیک شدن به پایان امتحانات شاهد آن هستیم که بسیاری از افراد برای پرکردن اوقات فراغت خود به سمت کنسول‌های بازی می‌روند در واقع کنسول‌های بازی طرفداران خاص خود را دارد به گونه‌ای که با بازی‌های متنوع توانسته رضایت کاربران  را جلب کند.

کنسول بازی سرگرمی کامپیوتری می‌باشد که برای اجرای بازی‌های ویدیویی روی مانیتور یا تلویزیون طراحی شده است ایکس باکس 360 ،ایکس باکس وان و پلی‌استیشن 3 و 4 در واقع معروفترین بازی‌های دنیا می‌باشند در سال‌های اخیر کنسول‌های بازی به حدی پیشرفت کرده‌اند که دارای امکاناتی مثل سیستم عامل هوشمند، اینترنت، ذخیره‌سازی فیلم و تماشای موسیقی می‌باشند.

ایکس باکس وان ایکس نام کنسول جدید شرکت مایکروسافت و جز خانواده Xbox One است. این کنسول قادر به اجرای بازی های ویدیویی با وضوح تصویر 4k می‌باشد.

سونی نیز کنسول بازی جدید خود یعنی پلی استیشن 4 پرو را به همگان معرفی کرد این کنسول نقاط قوت زیادی دارد که از آن جمله می‌توان به تنوع بازی‌های اختصاصی و هدست واقعیت مجازی اشاره کرد. علاوه بر این پلی استیشن 4 پرو از محتوای HDR نیز پشتیبانی می‌کند که به لطف آن تصاویر با شفافیت بیشتر و رنگ‌های زنده تر به نمایش در می آیند.

بازی‌های کنسول پلی استیشن    

                                                          

بازی The Division به این گونه می باشد که در آن بازیکنان در قالب یک نیروی نظامی پیشرفته که سعی می کنند نظم را در شهر نیویرک حفظ کنند این بازی شامل دشمنانی با هوش مصنوعی رایج و NPC هایی می‌باشد. پیش نمایش این بازی نشان می دهد که چگونه بازیکنان دیگر می توانند از طریق هدایت یک پهباد در بازی با یک تبلت برای مکان یابی دشمنان و تامین تجهیزات هم گروهی خود کمک کنند.

بازی Persona 5 روایتگر داستان گروهی از دانش آموزان دبیرستانی مدرسه شوجین توکیو می باشد که با مشکل بدبینی و اتهامات بزرگ دست و پنجه نرم می کنند و پس از مدتی به نیروی ویژه خود یعنی پرسونا پی می‌برند شخصیت اصلی داستان برای نجات یک فرد مظلوم از دست ماموران دولتی از سمت والدین خود طرد می شود و ناچار باید زندگی خود را در گروهی به نام Phantom Thieves of Hearts سپری کند و تک تک افراد این گروه اگرچه مرتکب هیچ کار اشتباهی نشده اند اما بنا به دلایل مختلف مورد بدبینی مردم قرار گرفته اند.

خرید و فروش انواع وسایل بازی و سرگرمی مانند خرید اقساطی کنسول بازی،وسایل دیجیتال و وسایل خانگی و .. در کلاب رنتر پیش روی شماست فقط با ثبت سفارش محصول مورد نظر کالای دلخواه خود را صاحب شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی اتو

خرید اقساطی اتو
اتو کردن لباس ها برای اکثر افراد کاری طاقت فرسا می‌باشد اما به تازگی اتوی خودکاری ساخته شده است که توانایی خشک و اتو کردن 12 لباس را دارد نام این ...

تفاوت اجاره به شرط تملیک و فروش قسطی

تفاوت اجاره به شرط تملیک و فروش قسطی
با گسترش تعاملات مردم با یکدیگر در جامعه امروز شاهد انواع داد وستدها و خرید و فروش ها هستیم از عوامل بوجود آوردن این نوع قراردادها ...