فروش اقساطی موبایل در تبریز

فروش قسطی انواع گوشی در تبریز و اردبیل

فروش اقساطی موبایل در تبریز از بخش اجاره به شرط تملیک موبایل سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

همانطور که می دانید تمام خریداران قدرت خرید گوشی هایی با کیفیت بالا را ندارند و بسیاری از شرکت های بزرگ دوست ندارند که این نوع مشتریان خود را از دست بدهند.

 به این منظور شرکت های سازنده اقدام به ساخت گوشی های متوسطی می کنند که بسیاری از مشتریانشان بتوانند از پس خرید آن بر بیایند، شرکت ال جی یکی از این شرکت هاست که در سال های اخیر موفقیت های خوبی در ساخت گوشی های هوشمند داشته است ما در اینجا قصد داریم گوشی ال جی K10 را به شما معرفی کنیم.

نمایشگر این گوشی 5.3 اینچی دارای رزولوشن  می باشد ، این نمایشگر برای کسانی مناسب است که عقیده دارند نمایشگرهای 5 اینچی برای  آن ها کوچک می باشد و همانطور نمایشگرهای 5.5 اینچی بسیار بزرگ می باشند ، نمایشگر این گوشی رنگ ها را کاملا طبیعی نشان می دهد که باعث می شود فیلم دیدن و بسیاری از کارهای دیگر را برای شما رضایت بخش کند.

این گوشی ال جی به پردازنده MT6753 مجهز است ، که روی پردازنده 8 هسته ای Cortex-A53 قرار دارد، این پردازنده عملکردهای 64 بیتی دارد و می تواند با حداکثر فرکانس 1.7 گیگا هرتزی داده ها را پردازش نماید.

سیستم عامل این گوشی 5.1.1 قابل ارتقا به نسخه 6 است ، حافظه داخلی آن 16 گیگا بایتی است ، ظرفیت باتری 2300 میلی آمپر برساعت است ، دوربین آن 13 مگا پیکسلی است و شبکه ارتباطی 4G را پوشش می دهد.

کلاب رنتر ارائه دهنده انواع کالاهای اقساطی می باشد. شما می توانید سفارشات خود را از طریق سایت کلاب رنتر انجام دهید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی هوآوی

خرید اقساطی گوشی هوآوی
همانطور که می دانید با گسترش فناوری و ساخت گوشی های هوشمند شاهد آن هستیم که سالانه کمپانی های بزرگ ، گوشی هایی با کیفیت بالا را به ...

فروش اقساطی PS4

فروش اقساطی PS4
سخت افزار پلی استیشن 4 سخت افزار یک کامپیوتر سوپر شارژ شده است تا در عرصه گرافیک بازی ها پیشتازی کند ما در اینجا قصد داریم ...