فروش قسطی گوشی

فروش قسطی گوشی در تمام نقاط ایران

فروش قسطی گوشی در بخش اجاره به شرط تملیک موبایل سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

گوشی های هوشمند با سرعت فزاینده در حال تغییر هستند و ما شاهد آن هستیم که کمپانی های بزرگ سالانه نسل های جدیدی از گوشی های خود را وارد بازار می کنند که هریک دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند ، زمانی شرکت هوآوی به عرضه گوشی های میان رده با قیمت مناسب معروف بود اما امروزه شاهدیم که این کمپانی گوشی هایی را روانه بازار می کند که حتی از برندهایی مثل سامسونگ و اپل نیز در مواقعی بهتر هستند.

ما در اینجا قصد داریم به شما گوشی میت 9 هوآوی را معرفی کنیم. میت 9 نیز مانند نسل های قدیمی خود به لطف لبه های نازک بسیار جمع و جور است ، صفحه نمایشگر آن 5.9 اینچ می باشد و از دقت Full HD با تراکم پیکسلی 373 بر اینچ بهره می برد .

 روشنایی نمایشگر بسیار خوب است و حتی زیر آفتاب نیز می توان از آن استفاده کرد به گونه ای که در بخش تنظیمات یک قسمت مربوط به سردی و گرمی رنگ های نمایشگر وجود دارد و در نهایت می توان گفت که نمایشگر از فناوری IPS استفاده می کند.

این گوشی شامل دو بلندگو یکی در بالا و دیگری در پایین نمایشگر می باشد که از هر دو می توان به طور همزمان استفاده کند و صدای استریو تولید کرد.

این گوشی اولین گوشی در جهان می باشد که از تراشه های Hilisicon  مدل kirin960 استفاده می کند ، این تراشه پردازنده گرافیکی Mali-G71 را مدیریت می کند که در کنار پردازنده 8 هسته ای توانسته  عملکرد میت 9 را پنجاه درصد نسبت به میت8 بهبود دهد.

این گوشی 64 گیگا بایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم دارد و هم به یک باتری 4000 میلی آمپری بر ساعت مجهز شده است، دوربین آن 20+12 مگا پیکسلی می باشد،این گوشی شبکه 4G را پوشش می دهد.

کلاب رنتر ارائه دهنده انواع تسهیلات جهت خرید گوشی موبایل است. شما می توانید برای سفارشات خود از طریق سایت کلاب رنتر اقدام کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

روش اقساطی سیم کارت دائمی همراه اول

روش اقساطی سیم کارت دائمی همراه اول
همانطور که می دانید سیم کارت ها یکی از اصلی ترین وسایل ارتباطی می باشند که تقریبا اکثر مردم از آن استفاده می کنند در گذشته تلفن های ...

فروش لپ تاپ از دم قسط

فروش لپ تاپ از دم قسط
شما می دانید که بسیاری از فروشندگان برای عرضه کالاهای خود تسهیلات متفاوتی را برای خریداران ارائه می دهند به گونه ای که این تسهیلات به ...