خرید گوشی اپل قسطی

خرید گوشی اپل قسطی در غرب تهران 

خرید گوشی اپل قسطی از بخش اجاره به شرط تملیک موبایل در سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

همانطور که می دانید کمپانی آیفون تغییر چندانی در شکل قیافه گوشی های خود انجام نداده است ولی با رونمایی از گوشی آیفون X به نوعی نشان داد که آینده نگر است ، همانطور که می دانید اپل یکی از معروفترین کمپانی ها در عرضه گوشی های هوشمند است و طرفداران خاص خود را دارد.

ما در اینجا قصد داریم درباره قابلیت های آیفون X صحبت کنیم ، صفحه ال سی دی این گوشی 5.8 اینچ است و دارای وضوح بیشتر ، ضخامت کمتر و مصرف باتری کمتر می باشد ، ال سی دی این مدل از گوشی طوری طراحی شده که تمام صفحه جلو آن بجز بلندگو ، دوربین جلو و سنسورها را پوشش می دهد.

به جای دکمه Home نیز در این گوشی از یک نوار باریک  در زیر صفحه استفاده شده است که با کشیدن به سمت بالا می توان به صفحه اصلی برگشت و همچنین با کشیدن نوار تا وسط ، برنامه هایی که باز هستند را می توانید ببینید.

 سه راه برای دیدن تنظیمات در این گوشی وجود دارد، شما با کشیدن نوار از قسمت وسط ، امکان دیدن نوتیفیکیشن ها را دارید و با کشیدن از قسمت بالای سمت راست امکان دیدن روشنایی صفحه یا وای فای را دارید . به عبارت دیگر از این راه کنترل سنترها برای شما فراهم شده است و با کشیدن از وسط صفحه به پایین قسمت جست و جو را می توانید ببینید.

آیفون X از اثر انگشت استفاده نمی کند ، و به جای آن از سیستم تشخیص چهره استفاده می کند که باز کردن گوشی مسلتزم نگاه مستقیم به گوشی می باشد مگر اینکه شما بخواهید از کد پین استفاده نمایید.

ظرفیت حافظه گوشی 64 گیگابایتی و یا 256 گیگابایتی می باشد، پردازنده آن از نوع تراشه A11 Bionic با معماری 64 بیتی است ،دوربین آن نیز 12 مگا پیکسلی با زاویه دید عریض است.

کلاب رنتر ارائه دهنده انواع قرار دادهای اقساطی جهت خرید گوشی های اپل می باشد در صورت هرگونه سوال با کارشناسان کلاب رنتر تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش لپ تاپ از دم قسط

فروش لپ تاپ از دم قسط
شما می دانید که بسیاری از فروشندگان برای عرضه کالاهای خود تسهیلات متفاوتی را برای خریداران ارائه می دهند به گونه ای که این تسهیلات به ...

خرید اقساطی یخچال و فریزر

خرید اقساطی یخچال و فریزر
یخچال جزء وسایلی می باشد که استفاده از آن بسیار ضروری می باشد ، در واقع یخچال دستگاهی است که از یک وسیله سرد کننده به همراه یک ...