فروش PS4 قسطی

فروش PS4 قسطی در مازندران و لاهیجان

فروش ps4 قسطی از بخش اجاره به شرط تملیک کنسول بازی در سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

همانطور که می دانید ، بازی های کامپیوتری طرفداران خاص خود را در میان مردم دارند که در این میان کمپانی سونی و مایکروسافت رقابتی تنگاتنگ با یکدیگر دارند و سعی می کنند با ارائه نسل های مختلف بازی مشتریان بیشتری را جذب کنند ، کمپانی سونی با ارائه نسل های مختلف کنسول PS4 ، PS4 Slim  وps4 pro سعی کرده است که  مشتریان بیشتری را جذب کند.

ما در اینجا قصد داریم راجب ps4 pro صحبت کنیم ، کنسول بازی ps4 pro علاوه بر تغییرات ظاهری در سخت افزار هم دچار تغییر شده است .

بدنه این محصول از سه لایه اصلی تشکیل شده است، همچنین پردازشگر گرافیکی این کنسول حدودا دو برابر قویتر از کنسول عادی می باشد که این امر باعث می شود تا بازی های پیشرفته تری پشتیبانی شوند.

 پردازنده اصلی همانند مدل قبلی است و از قدرت بالایی برخوردار است و حافظه RAM همچنان 8 گیگابایت است ، درایو نوری قابلیت پشتیبانی DVD ویا Blu-ray را دارد ، مدل pro به واسطه اتصال بی سیم وای فای به اینترت وصل می شود ، این کنسول دارای هارد دیسک داخلی با ظرفیت 1 ترابایت است که امکان نصب و راه اندازی هر بازی را میسر می سازد.

از جمله نکات مثبت در pro4 ارتقای کیفیت نمایش بازی هاست و اینکه به چه اندازه نمایش بازی های 4k برای ما مهم و کاربردی باشد بستگی به خریدار دارد.

کلاب رنتر ارائه دهنده انواع قراردادهای اقساطی جهت خرید کنسول ps4 است در صورت هرگونه سوال با کارشناسان کلاب رنتر تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی موبایل

خرید اقساطی گوشی موبایل
ما با پیشرفت تکنولوژی شاهد آن هستیم که فن آوری های مختلف وارد زندگی ما شده اند هر کدام از این فن آوری ها به گونه ای باعث آسایش ما ...

خرید اقساطی آبمیوه گیری

خرید اقساطی آبمیوه گیری
استفاده از یک لیوان آب سیب تازه در وعده صبحانه شما را کل روز سرحال نگه می دارد ، خوردن آبمیوه های سالم یکی از موارد تغذیه سالم ...