خرید قسطی اپل

خرید اقساطی انواع گوشی های اپل

خرید قسطی اپل از قسمت اجاره به شرط تملیک موبایل سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

مشتری مداری مهم ترین نکته ای است که هر کمپانی باید به آن توجه کند ، اما این مسئله برای کمپانی های بزرگتر بیشتر حائز اهمیت است ، بدون شک مشتریان یک شرکت ، اصلی ترین سرمایه های آن شرکت می باشند ، در دنیای فناوری تصمیمات شرکت های بزرگ روی کاربران و مشتریان آن تاثیر گذار است به گونه ای که کمپانی هایی مانند اپل سعی کرده اند رضایت مشتریان خود راجذب کنند.

ما در اینجا قصد داریم گوشی آیفون 7 را به شما معرفی کنیم،آیفون 7 از نظر ظاهری بسیار شبیه به آیفون 6 اس است ، آیفون 7 دیگر از یک دکمه فیزیکی خانه استفاده نمی کند و بجای آن از یک دکمه لمسی سه بعدی بهره می برد.

آیفون7 دیگر از یک جک هدفون 3.5 میلی متری بهره نمی برد و آن توسط یک بلندگوی دوم جایگزین شده است ، این گوشی در دو اندازه طراحی شده است که یکی 4.7 اینچی و دیگری پلاس 5.5 اینچی است،آیفون7 مجهز به یک دوربین 12 مگا پیکسلی با فلش چهار ال ای دی است.

با توجه به نکات بیان شده راجب گوشی های آیفون می توان نتیجه گرفت که این کمپانی دارای بهترین گوشی ها با کیفیت  بالا است که طرفداران خاص خود را دارد ، اگر امکان خرید گوشی های هوشمند کمپانی آیفون را ندارید می توانید از قراردادهای قسطی استفاده کنید و صاحب گوشی هایی با امکانات بالا شوید.

کلاب رنتر ارائه دهنده انواع تسهیلات و قرارداد اقساطی جهت خرید گوشی های آیفون می باشد. در صورت هرگونه سوال با کارشناسان کلاب رنتر تماس بگیرید.   

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی اپل

خرید اقساطی گوشی اپل
سیستم عامل IOS تنها سیستم عامل برای گوشی های شرکت اپل است ایده اصلی این سیستم عامل استفاده از رابط کنترلی چند لمسی می باشد ...

موبایل قسطی

موبایل قسطی
سامسونگ با عرضه گوشی های جدید در صدد است تا نسل جدیدی از گوشی های خود را معرفی کند یکی از نمونه های این گوشی گوشی سامسونگ نوت 8 است...