خرید سیم کارت ایرانسل با شماره دلخواه

خرید سیم کارت ایرانسل و همراه اول با شماره های رند

خرید سیم کارت ایرانسل با شماره دلخواه از بخش اجاره به شرط تملیک سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

همانطور که می دانید سیم کارت یک تراشه الکتریکی می باشد ، که وقتی در دستگاه تلفنتان قرار می دهید و ارتباطات مختلف و متنوعی را به کاربران ارائه می دهد این کارت هوشمند کوچک در وافع یک کارت مدار مجتمع ICC است که به عنوان یک مدار مجتمع در یک کارت مینیاتوری جاسازی می شود.

شماره ICC در واقع عبارت است از شماره شناسه هر سیمکارت که توسط سازنده سیمکارت تعبیه می شود ، ICC ها به دو بخش عمده تقسیم می شوند که بخش اول آن کارت حافظه تغییر ناپذیر است و شامل بخش های ذخیره سازی می باشد ، بخش بعدی نوعی نوار مدارریز پردازنده می باشد  ، که شامل حافظه و اجزائ ریز پردازنده است.

SIM یک واحد ریزپردازنده با قابلیت حافظه ذخیره سازی می باشد ، که تمام اطلاعات مربوط به حساب شما را ذخیره می نماید ، SIM مشخصات شما را در قالب شماره حساب شما به همراه عرضه کننده سرویس ، نگهداری کرده و شما را به شبکه معرفی می نماید.

ایرانسل یکی از اپراتورهای تلفن همراه می باشد که خدماتی نظیر اینترنت و خدمات شبکه تلفن همراه را به مشتریان خود ارائه می دهد در واقع ایرانسل در تلاش است که خدمات مختلفی را به مشتریان خود ارائه دهد تا با این شیوه بتواند رضایت مشتریان خود را کسب نماید.

کلاب رنتر ارائه دهنده انواع قراردادهای اقساطی  فروش سیم کارت ایرانسل می باشد ، در صورت هرگونه سوال با کارشناسان کلاب رنتر تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی موبایل

فروش اقساطی موبایل
بسیاری از کمپانی ها در صددند که مدل گوشی های خود را به سلیقه مشتریان نزدیک کنند در واقع می توان بیان کرد که کمپانی سونی یکی از این ...

خرید اقساطی آماده ساز غذا

خرید اقساطی آماده ساز غذا
با گسترش تکنولوژی شاهد آن هستیم که کالاهای مختلفی روانه بازار شده اند که از آن جمله می توان به لوازم خانگی خصوصا لوازم آشپزخانه ...