خرید سیم کارت دائمی همراه اول

خرید سیم کارت دائمی همراه اول

خرید سیم کارت های دائمی همراه اول از بخش اجاره به شرط تملیک سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

اولین سایز سیم کارت های ارائه شده توسط اپراتورها به صورت 1FF بود که سایز آن تقریبا اندازه کارت اعتباری بانکی بوده است ، پس از آن سیم کارت مینی وارد شد که بصورت 2FF بوده است که بخش کوچکتری از همان سیم کارت بود.

 نسخه بعدی با اسم سیم کارت میکرو وارد بازار شد که به صورت 3FF بود که باز هم طول و عرض کمتری داشت ، با کوچک تر شدن سیم کارت ها سازگاری آن ها با نسخه قبلی رعایت شد و سرانجام نیز نانو سیم کارت ها وارد بازار شد.

سوالی که مطرح می شود شاید این باشد که چرا برخی از سیم کارت ها می سوزند در واقع عمر مفید سیم کارت ها به نحوه استفاده،نگهداری و حتی میزان مصرف از آن بی ارتباط نیست ، به این نکته نیز می توان اشاره کرد که سیم کارت هایی که در نقاط مرطوب یا نزدیک به دریا و در مجاورت حرارت بالا و...استفاده می شود زودتر میسوزد.

همراه اول در واقع یکی از اپراتورهای ارائه دهنده سیم کارت های اعتباری و دائمی می باشد که انواع تسهیلات از جمله اینترت را به کاربران خود ارائه می دهد ، در واقع سیم کارت های دائمی دارای قیمت بالاتری نسبت به سیم کارت های اعتباری می باشند.

 شاید برایتان پیش آمده که دنبال خرید سیمکارت های دائمی بوده اید اما امکان خرید آن را نداشته اید در واقع با استفاده از قراردادهای اقساطی می توانید صاحب سیم کارت دائمی شوید و از خدمات اپراتور همراه اول بهره مند شوید.

کلاب رنتر ارائه دهنده انواع سیم کارت های اقساطی می باشد ، جهت خرید سیم کارت می توانید از طریق سایت کلاب رنتر اقدام نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ماکروویو

خرید اقساطی ماکروویو
امروزه با گسترش تکنولوژی شاهد آن می باشیم که کالاهای مختلفی روانه بازار شده است که هر کدام از این کالاها توانسته است آسایش و راحتی ...

خرید اقساطی گوشی

خرید اقساطی گوشی
همانطور که می دانید کمپانی هوآوی به ساخت گوشی هایی باقیمت مناسب معروف است و در بازار گوشی های هوشمند مخاطبان خاص خود را دارد ...