فروش اقساطی گوشی بدون پیش قسط

فروش اقساطی گوشی بدون پیش قسط در شیراز

فروش اقساطی گوشی بدون پیش قسط از بخش اجاره به شرط تملیک موبایل  در سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

ما در اینجا قصد داریم یکی از گوشی های کمپانی ال جی را معرفی کنیم. گوشی ال جی g7 مدلی است که قرار است در مورد آن صحبت کنیم.

ویژیگی مهمی که در این نوع گوشی ها مشاهده می شود اول رنگبندی متنوع آن است و دوم تعبیه اسکنر اثر انگشت در پشت گوشی می باشد ، صفحه نمایش گوشی تقریبا تمام قسمت جلوی آن را گرفته است و تقریبا کمترین حاشیه ممکن را دارد ، پشت گوشی نیز ساده طراحی شده است و تنها دوربین و اسکن کننده اثر انگشت در پشت آن قرار دارد و طراحی آن تا حد زیادی شبیه به گوشی مدل قبلی آن یعنی ال جی g6 می باشد.

صفحه نمایش گوشی ال جی دارای روشنایی عالی می باشد ، این صفحه در مقایسه با مدل قبلی خود دارای پیکسل سفید بیشتری است و این ویژیگی باعث می شود که نور صفحه از حد معمول فراتر برود و به کیفیت بهتر رنگ های صفحه منجر می شود.

گوشی ال جی شامل یک چیپست از نوع Snap Dragon845 است ، همچنین شامل 4 گیگا بایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است.  با توجه به اینکه مدل های قبلی ال جی به دلیل کیفیت نامناسب چیپست دچار کاهش فروش بودند انتظار می رود مدل جدید بتواند حتی از رقیبان خود نیز پیشی بگیرد..

دوربین این گوشی از نوع لیزی 16 مگا پیکسلی است که لنز واید از نوع 107 در جه دارد ، این دوربین بطور خودکار می تواند تشخیص دهد که چه زمانی نور برای عکسبرداری مناسب نمی باشد و مناسب با آن می تواند پیکسل هایی را باهم ترکیب کند و سوپر پیکسل هایی می تواند بسازد که نور بالایی دارند.

کلاب رنتر پیشگام در فروش اقساطی بدون پیش پرداخت گوشی می باشد. جهت سفرشات خود در سایت کلاب رنتر ثبت نام کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی وسایل سفر

خرید اقساطی وسایل سفر
یکی از مسائلی که قبل از رفتن به مسافرت باید به آن توجه کنید بستن چمدان و اطلاع داشتن از لوازم ضروری برای مسافرت می باشد باید توجه کنید

خرید قسطی سیم کارت

خرید قسطی سیم کارت
ما شاهد آن هستیم که زندگی های سنتی دچار تغییر شده اند و با گسترش فناوری ما وارد زندگی پیچیده تری شدیم به گونه ای که ما شاهد ...