خرید اقساطی ماشین ظرفشویی

خرید انواع ماشین ظرفشویی

خرید اقساطی ماشین ظرفشویی از بخش فروش اقساطی لوازم خانگی در سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

همانطور که می دانید با گسترش تکنولوژی وسایل مختلفی روانه بازار شده است که هر کدام به شکلی آسایش را برای ما به ارمغان آورده است به گونه ای که سر و کله انواع و اقسام ماشین ها در آشپزخانه ها پیدا شده است این ماشین ها نه تنها غذا می پزند بلکه خودشان نیز ظرف می شویند.

بطور کلی سه نوع ماشین ظرفشویی وجود دارد که عبارت است از :ماشین ظرفشویی توکار،ماشین ظرفشویی رومیزی و ایستاده

ماشین ظرفشویی توکار معمولا زیر سینک ظرفشویی و بین کابینت ها قرار می گیرد ، همچنین ماشین ظرفشویی رومیزی روی کابینت ها و در نزدیکی سینک ظرفشویی در آشپزخانه قرار می گیرد ، ماشین ظرفشویی احتیاجی برای ورود آب به داخل دستگاه ندارد و لوله تخلیه آن نیز بایستی درون فاضلاب قرار گیرد.

از جمله نکاتی که هنگام خرید باید به آن بیشتر توجه کنید داشتن فیلترینگ آب ، تعداد سبدها و انواع سبدها ، قابلیت ضدعفونی کردن ظروف ، میزان مصرف انرژی ، خشک کن و میزان سر وصدا می باشد.

شرکت ال جی به تازگی ماشین ظرفشویی خود یعنی Stream Clean را به همگان معرفی کرد ، این ماشین ظرفشویی از دو فناوری بخار True Stream و شستشوی چهار گانه Quad Wash استفاده می کند ، این دستگاه تمام اتوماتیک با استفاده از حرارت بخار هر ظرفی را تمیز می کند همچنین این دستگاه با استفاده از قابلیت Stream Clean بعد از شستن ظرف ها روی آن ها بخار اسپری می کند و به این وسیله از لک افتادن روی ظرف ها جلوگیری می کند.

شرکت سامسونگ ماشین ظرفشویی خود به نام Water Wall را به همگان معرفی کرد ، این ماشین ظرفشویی حاوی بازوی شستشوی خطی می باشد که نسبت به ماشین های ظرفشویی با بازوی چرخان سرو صدای کمتری ایجاد می نماید همچنین این دستگاه به دلیل داشتن بازوی خطی باعث می شود که ظرف ها بطور کامل تمیز شوند.

کلاب رنتر ارائه دهنده انواع قراردادهای اقساطی جهت خرید ماشین ظرفشویی می باشد. جهت اطلاعات بیشتر به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید لپ تاپ قسطی

خرید لپ تاپ قسطی
ما در اینجا قصد داریم راجب خرید قسطی لپ تاپ مطالبی را بیان کنیم همانطور که شما نیز می دانید با گسترش فن آوری و تکنولوژی کمپانی های ...

خرید اقساطی لوازم خانگی

خرید اقساطی لوازم خانگی
همانطور که می دانید با نزدیک شدن فصل تابستان بیش از بیش لباس هایتان کثیف می شود با توجه به اینکه شست و شو و نظافت امری ضروری ...