فروش اقساطی آیفون

فروش اقساطی آیفون در تمامی نقاط ایران

فروش اقساطی آیفون از بخش اجاره به شرط تملیک موبایل در سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

ما در اینجا قصد داریم به شما یکی از نسل های گوشی هوشمند اپل یعنی 6اس را معرفی کنیم ، همانطور که شما نیز می دانید نسل های قدیمی آیفون دارای صفحه نمایشگر 3 یا 4 اینچ  بودند تغییر عمده ای که درگوشی آیفون S6 صورت گرفت صفحه نمایشگر بزرگ آن می باشد.

همانطور که اشاره شد یکی از ویژیگی های بارز این گوشی در صفحه نمایشگر آن می باشد ، نمایشگر این گوشی به لمس سه بعدی (3D Touch) مجهز می باشد ، شیوه کار لمس سه بعدی به این صورت می باشد که با تشخیص میزان فشار به صفحه نمایشگر عملکردهای مختلفی را انجام می دهد.

با استفاده از فناوری لمس سه بعدی بطور مثال می توانید با فشار آوردن روی آیکون های مختلف ، به میان برنامه های داخل برنامه دسترسی پیدا کنید. آیفون 6 اس دارای دوربین 12 مگا پیکسلی می باشد که دریچه دیافراگم آن f/2.2 می باشد. این تکنولوژی در مقاسه با نسل های قدیمی تفاوت چندانی نکرده است ، از دیگر مواردی که می توان به آن اشاره کرد فیلم برداری با رزولوشن full HD می باشد که سرعت آن 120 فریم بر ثانیه می باشد.

سیستم عامل این گوشی ios8 می باشد،ابعاد صفحه نمایشگر 4.7 اینچ می باشد، حافظه داخلی آن 16.64.128 است، باتری آن از نوع لیتیوم پلیمری 1810 آمپر است و شبکه اینترنتی 4G را پوشش می دهد.

با توجه به نکاتی که در مورد این نسل از گوشی کمپانی آیفون گفته شد شما تا حدی با کیفیت بالای آن آشنا شدید، شاید امکان خرید این گوشی برای شما میسر نباشد شما می توانید با انواع تسهیلات همچون فروش اقساطی اقدام به خرید گوشی های این کمپانی کنید.

کلاب رنتر ارائه دهنده انواع قرار دادهای کالا و وسایل به صورت اقساطی می باشد ، جهت خرید گوشی آیفون به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید و در صورت هر گونه سوالی می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

شماره رند همراه اول

شماره رند همراه اول
همانطور که می دانید نام اپراتور تلفن همراه در گوشه راست بالای نمایشگر مشاهده می شود ، با قرار گیری سیم کارت در تلفن همراه پروفایل یا ...

فروش قسطی گوشی

فروش قسطی گوشی
گوشی های هوشمند با سرعت فزاینده در حال تغییر هستند و ما شاهد آن هستیم که کمپانی های بزرگ سالانه نسل های جدیدی از گوشی های خود ...