فروش اقساطی گوشی آیفون در تهران

فروش اقساطی گوشی آیفون و سامسونگ در تهران

خرید اقساطی گوشی آیفون از بخش اجاره به شرط تملیک موبایل در سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

همانطور که شما می دانید با گسترش فناوری خصوصا فناوری تلفن همراه ما وارد مرحله ای شدیم که به نوعی گوشی های هوشمند بخش جداناپذیر زندگی ما شده اند ، از نکات مهمی که قبل از خرید گوشی های هوشمند باید بدانید این است که هدف خود را از خرید این نوع گوشی ها مشخص کنید تا بسته به نوع کارکردتان گوشی مناسب را خریداری کنید.

ما در اینجا قصد داریم که به شما آیفون 7 را معرفی کنیم آیفون 7 دارای ویژگی های بارزی برای ارتقای سخت افزار خود از جمله در سیستم پردازنده چند هسته ای ،صفحه نمایش بروز شده ،مقاومت در برابر آب ،دوربین های بروز رسانی و... را داراست.

آیفون 7 از نظر ظاهری بسیار شبیه آیفون6 اس می باشد و مجهز به یک دوربین 12 مگا پیکسلی به همراه فلش چهار ال ای دی است و شامل لنز تله فوتو دوم است که می تواند برای زوم دوبرابر تا ده برابر مورد استفاده قرار بگیرد.

این گوشی شامل سیستم عامل آی او اس 10 می باشد ابعاد صفحه نمایش آن 4.7 اینچی می باشد حافظه داخلی آن32.128.256 گیگا بایتی است ، باتری آن از نوع لیتیومی 1960 میلی آمپر است و شبکه ارتباطی 4G را پوشش می دهد.

آیفون 7 از یک دکمه خانگی استفاده نمی کند و بجای آن از یک دکمه لمسی بهره می برد ، با توجه به نکاتی که در مورد این نوع گوشی آیفون نام برده ایم شما تا حدی با امکانات این گوشی آشنا شدید ، حال با توجه به نوع قابلیت هایی که به دنبال آن هستید می توانید یکی از نسل های این برند را انتخاب کنید.

کلاب رنتر ارائه دهنده انواع مدل قراردادهای اقساطی جهت فروش گوشی های اپل می باشد در صورت بروز هرگونه سوالی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی گوشی با سفته

فروش اقساطی گوشی با سفته
سفته در واقع سندی است که هنگام خرید یک کالا از خریدار برای تضمین پرداخت پول گرفته می شود نکته مهمی که در دادن سفته باید به آن ...

فروش اقساطی موبایل در تبریز

فروش اقساطی موبایل در تبریز
همانطور که می دانید تمام خریداران قدرت خرید گوشی هایی با کیفیت بالایی را ندارند و بسیاری از شرکت های بزرگ دوست ندارند که این نوع ...