خرید اقساطی لپ تاپ

خرید اقساطی لپ تاپ در استان فارس

خرید اقساطی لپ تاپ از بخش اجاره به شرط تملیک لپ تاپ  در سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

قبل از خرید لپ تاپ شما یاید مشخص کنید هدفتان از خرید لپ تاپ چیست ، مثلا اگر قصد دارید لپ تاپ هایتان را در تمام سفرها به همراه داشته باشید خرید لپ تاپ های عظیم الجثه توصیه نمی شود و برعکس اگر قصد دارید که از لپ تاپ به جای کامپیوترهای خانگی استفاده کنید مینی لپ تاپ ها یا همان نت بوک ها توصیه نمی شود.

اولین نکته ای که شما به هنگام خرید لپ تاپ ها باید به آن توجه کنید cpu لپ تاپ ها یا همان پردازشگر آن ها می باشد لپ تاپ ها از نظر پردازنده دارای cpu های مختلفی هستند ، اگر دنبال خرید لپ تاپی با کیفیت بالا هستید سعی کنید لپ تاپی بخرید که از لحاظ پردازنده قوی باشد تا از نظر پردازشی هیچ کم و کاستی نداشته باشید.

نکته دیگر که باید به آن توجه کنید نوع و حافظه رم بکار رفته در لپ تاپ است ،  پردازنده لپ تاپ ها قابل ارتقاء دادن نیست ولی از لحاظ حافظه رم قابل ارتقاء هستند ، پس  سعی کنید با توجه به نوع برنامه هایی که استفاده می کنید لپ تاپی با حافظه رم مناسب خریداری نمایید.

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید نوع نمایشگر به کار رفته در لپ تاپ تان است سعی کنید لپ تاپی که انتخاب می کنید دارای صفحه نمایشگری با رزولوشن بالا باشد.

کارت گرافیک و نوع هارد دیسک استفاده شده در لپ تاپتان نیز بسیار حائز اهمیت است ، تلاش کنید لپ تاپی که خریداری می کنید حافظه آن از نوع جامد و کارت گرافیک آن نیز از نوع برندهای انویدیا و ای ام دی باشد.

کلاب رنتر ارائه دهنده انواع کالاهای اقساطی می باشد. جهت سفارشات خود به سایت کلاب رنتر مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید سیم کارت دائمی همراه اول

خرید سیم کارت دائمی همراه اول
اولین سایز سیم کارت های ارائه شده توسط اپراتورها به صورت 1FF بود که سایز آن تقریبا اندازه کارت اعتباری بانکی بوده است پس از آن ...

خرید اقساطی گوشی اپل 6 اس

خرید اقساطی گوشی اپل 6 اس
همانطور که می دانید گوشی های آیفون از سیستم عامل ios استفاده می کنند در اینجا قصد داریم به معرفی یکی از نمونه های گوشی آیفون یعنی آیفون ...