خرید اقساطی گوشی اپل در اصفهان

خرید قسطی گوشی های مختلف

خرید اقساطی گوشی اپل در اصفهان از بخش اجاره به شرط تملیک موبایل سایت کلاب رنتر برای شما امکان پذیر است.

ما در اینجا قصد داریم به معرفی سیستم عامل IOS شرکت اپل و مقایسه آن با سیستم عامل اندروید بپردازیم در واقع همانطور که شما نیز می دانید شرکت اپل در مورد سیستم عامل خود بسیار حساس است و در واقع می توان گفت که سیستم عامل IOS یک سیستم عامل محصور شده می باشد.

سیستم عامل اندروید از یک هسته لینوکس تشکیل شده است که بسیاری از کدنویسان به راحتی می توانند به سورس کدهای اندرویدی دسترسی پیدا کنند ، یکی از مزیت های بالای گوشی های آیفون در واقع هماهنگی سخت افزار و نرم افزار آن است و دلیل آن نیز روشن است چون این سیستم عامل دقیقا برای این سخت افزار طراحی شده است.

نکته دیگری که راجب گوشی های اپل می توان بیان کرد ، این است که به دلیل حساسیتی که اپل دارد دسترسی به فایل های سیستم و منابع سیستمی به راحتی امکان پذیر نیست در حالت عادی نمی توان هیچ کدام از فولدرهای گوشی های آیفون را دید.

سیستم عامل اندروید در مقابل سیستم عامل IOS باز نیز یک سر و گردن بالاتر است ، همانطور که می دانید در مقایسه با نرم افزارها و بازی های اندروید تعداد برنامه ها و بازی های رایگان آیفون بسیار کم می باشد.

حالت Contorol center تنها در آی او اس 7 به بعد موجود است که در آن قابلیت هایی مانند خاموش و روشن کردن ،حالت پرواز و...تنها با کشیدن انگشت از لبه پایینی نمایشگر به بالا میسر است.

کلاب رنتر انواع فروش اقساطی گوشی اپل را ارائه می دهد. در صورت بروز هر گونه سوال با کارشناسان ما در کلاب رنتر تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی اصلاح موی سر و صورت

خرید اقساطی اصلاح موی سر و صورت
از جمله نکاتی که هنگام خرید دستگاه اصلاح مو و صورت باید رعایت کرد عبارت است از :شارژ بلند مدت داشته باشد یا از دو باتری استفاده نماید ...

فروش اقساطی لوازم خانگی در مشهد

فروش اقساطی لوازم خانگی در مشهد
با پیشرفت تکنولوژی و تغییراتی که در وسایل خانگی بوجود آمده است شاهد اشکال مختلفی از انواع لوازم خانگی هستیم اجاق گاز از وسایل ...