خرید اقساطی مانیتور

خرید اقساطی مانیتور در تهران و کرج

خرید اقساطی مانیتور از بخش خرید وسایل دیجیتال سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

نمایشگرها یکی از سخت افزارهای موجود در کامپیوتر می باشد و در واقع رایج ترین دستگاه خروجی در رایانه می باشد که همه کاربران برای نمایش فیلم ها ، نرم افزار ها و ... نیازمند استفاده از صفحه نمایش می باشند.

باید دقت کنید که انتخاب نامناسب یک نمایشگر در دراز مدت می تواند آسیب جدی به چشمان شما بزند پس باید در انتخاب این سخت افزار دقت کافی را داشته باشید ، نمایشگر انتخابی باید در محدوده دید قابل قبول و متناسب با نیاز کاربر باشد.

نمایشگرها دارای انواع مختلفی می باشند که می توان به نمایشگرهای crt ، نمایشگرهای LCD و نمایشگرهای LED اشاره کرد.

نمایشگرهای crt معمولا از دو فناوری لامپ تصویر استفاده می نماید ، در نمایشگرهای قدیمی از فناوری Shadow mask استفاده می شد وامروزه نیز از Apertor grille بهره گرفته می شود که وضوح تصویر به مراتب بالاتری دارد. در این نوع نمایشگرها معمولا پرتوی با فرکانس بالا از لامپ کاتدی به نمایشگرها برخورد می کند و یک نقطه پیکسلی ایجاد می کند با انجام عملیات و ایجاد میدان مغناطیسی در اطراف این پرتو نیز موجب انتقال سریع آن به نقاط مختلف صفحه نمایش می شود.

در نمایشگر های LCD معمولا از فناوری کریستال مایع استفاده می شود ، یکی از توانایی های آن تغییر موقعیت با توجه به ولتاژ اعمالی می باشد ، البته در نمایشگر های LCD معمولا مبنای کار کریستال مایع می باشد و یک سیستم نوردهی در پس زمینه نیز وجود دارد.

کلاب رنتر ارائه دهنده انواع تسهیلات جهت خرید قسطی لوازم دیجیتل است ، برای مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی موبایل

فروش اقساطی موبایل
بسیاری از کمپانی ها در صددند که مدل گوشی های خود را به سلیقه مشتریان نزدیک کنند در واقع می توان بیان کرد که کمپانی سونی یکی از این ...

فروش اقساطی کالا

فروش اقساطی کالا
همانطور که امروزه شاهد آن هستیم با عبور از زندگی سنتی به سمت زندگی نو و با ظهور مدرنیته شاهد تحولات زیادی در روند ارتباط جوامع ...