خرید اقساطی هارد اکسترنال

هارد اکسترنال WD

خرید اقساطی هارد اکسترنال از بخش اجاره به شرط تملیک وسایل دیجیتال سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

امروزه با گسترش تکنولوژی شاهد ظهور وسایل دیجیتال مختلف می باشیم ، به گونه ای که تمام اطلاعات ما بر پایه صفر و یک می باشد ، از دست دادن اطلاعات به گونه ای فاجعه به حساب می آید ، عقلانی ترین شیوه این می باشد که از اطلاعات خود پشتیبانی کنید به همین دلیل داشتن یک هارد اکسترنال بسیار ضروری می باشد.

هاردهای اکسترنال در دو نوع Portable و Desktop هستند ، هاردهای Portable هاردهای قابل حمل می باشند که از طریق USB به کامپیوتر اتصال پیدا می کنند و دقیقا مانند فلشی با حجم بالا کار می کنند هاردهای Desktop هاردهای سنگینی می باشند که در اندازه های بزرگتر به بازار عرضه می شوند.

Seagate Backup Plus در حال حاضر بهترین هارد درایو با قابلیت جابه جایی و حمل و نقل آسان در میان نمونه های خود می باشد ، این دستگاه تنها 158 گرم وزن دارد و ضخامت آن کمتر از نیم اینچ می باشد ، این هارد درایو در ظرفیت های 500 گیگابایتی ،2 و 4 ترابایتی در بازار موجود می باشند ، سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات در این هارد برابر با 121 مگابایت بر ثانیه می باشد و سرعت کپی نیز 114 مگابایت بر ثانیه است.

در خرید هارد اکسترنال لازم نیست که تخصص خاصی داشته باشید ، شما با توجه به نیاز خود می توانید هارد مورد نظر را انتخاب کنید از جمله نکات مهم در انتخاب یک هارد داشتن کارایی بالا در انتقال اطلاعات می باشد.

کلاب رنتر ارائه دهنده انواع وسایل دیجیتال به صورت اقساطی می باشد ، جهت مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی لوازم خانگی در تهران

فروش اقساطی لوازم خانگی در تهران
همانطور که شما می دانید لوازم خانگی از وسایل ضروری برای مردم می باشد به گونه ای که وجود این وسایل در زندگی روزمره بسیار احساس می شود....

خرید اقساطی کالا

خرید اقساطی کالا
خرید اقساطی کالا در واقع عبارت است از فروش کلا در ازای مبلغی که معمولا به صورت اقساط و در فواصل کم و در مدت زمان معین پرداخت می شود...