لپ تاپ اقساطی

لپ تاپ اقساطی در غرب تهران

خرید لپ تاپ اقساطی از بخش اجاره به شرط تملیک لپ تاپ در سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

لپ تاپ ها بسته به نوع کارکردشان انواع مختلفی دارند ، همانطور که می دانید کمپانی HP یکی از بهترین کمپانی ها در ساخت قطعات کامپیوتری می باشد ، لپ تاپ های HP تنوع بسیار زیادی دارند  که در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

لپ تاپ های Envy نازک می باشند و طراحی زیبایی دارند ، ظاهر آن از جهاتی شبیه به نت بوک ها می باشد و از کیفیت خوبی برخودار می باشد ، علاوه بر زیبایی دارای خروجی صدای خوبی می باشند و سخت افزار خوبی نیز دارند.

Elite Book یکی از بی نظیرترین لپ تاپ ها از نظر امنیتی می باشد، این لپ تاپ دارای ویژیگی هایی هست که می تواند مدیران آی تی را راضی کند ، همچنین این لپ تاپ ها دارای رمز گذاری TPM می باشند و دارای پیکربندی Core mv هستند. این لپ تاپ ها دارای برنامه HP Slinet security می باشند که این برنامه بصورت پیش فرض روی آن قرار دارد و امنیت لپ تاپ را بسیار بالا می برد.

اگر لپ تاپ های Elite Book برای شما گران است می توانید دنبال گزینه دیگری باشید.Pro Book گزینه مناسبی برای بسیاری از مدیران اداره جات می باشند و دارای امنیت بسیار بالایی هست.

مهندسان و تمام افرادی که کار سنگین با لپ تاپ خود انجام می دهند می توانند از Z Book استفاده کنند که دارای سخت افزار قدرتمندی می باشند و علاوه براین دارای اثر انگشت است.

کلاب رنتر ارائه دهنده انواع تسهیلات خرید لپ تاپ می باشد جهت خرید می توانید از سایت کلاب رنتر استفاده کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی آماده ساز غذا

خرید اقساطی آماده ساز غذا
با گسترش تکنولوژی شاهد آن هستیم که کالاهای مختلفی روانه بازار شده اند که از آن جمله می توان به لوازم خانگی خصوصا لوازم آشپزخانه ...

فروش اقساطی گوشی بدون پیش قسط

فروش اقساطی گوشی بدون پیش قسط
ما در اینجا قصد داریم یکی از گوشی های کمپانی ال جی را معرفی کنیم. گوشی ال جی g7 مدلی است که قرار است در مورد آن صحبت کنیم....