خرید اقساطی گوشی اپل

خرید اقساطی گوشی اپل در تهران و شهرستان ها 

خرید اقساطی گوشی اپل در سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

سیستم عامل IOS تنها سیستم عامل برای گوشی های شرکت اپل است ، ایده اصلی این سیستم عامل استفاده از رابط کنترلی چند لمسی می باشد  ، IOS از نظر کاربردی بسیار شباهت به سیستم عامل MacoS دارد و همانند آن از مرورگر سافاری استفاده می کند.

ما در اینجا آن دلایلی را که باعث محبوبیت و راحتی کار با سیستم عامل اپل شده است به طور مختصر برایتان نام می بریم ، از جمله این دلایل این است که در سیستم عامل ios تمام اپلیکیشن ها کنار هم قرار گرفته اند یعنی کلیه اپلیکیشن ها بدون بخش جدا کننده ای کنار هم قرار گرفته اند و نکته دیگر در مورد سیستم عامل ios این است که شما هر زمان که بخواهید می توانید این سیستم عامل را بروز کنید یعنی اگر نسخه ios بروز شود تمام دارندگان گوشی های آیفون می تواند این سیستم عامل ها را بروز کنند.

بهترین اپلیکیشن ها در ابتدا برای ios ساخته می شود ،امکان دارد شما گجت ها و اپلیکیشن هایی مشاهده کنید که ناخواسته می باشند و پاک کردن آن در سیستم عامل اندروید دردسر ساز است اما در آیفون هیچگاه اپلیکیشنی که بطور پیش فرض باشد وجود ندارد. تجربه عکس برداری با دوربین های حرفه ای آیفون در هر نسل آن فوق العاده و باکیفیت بالا بوده است.

ما در اینجا قصد داریم به شما نسل جدید آیفون یعنی آیفون 10 را معرفی کنیم این گوشی دارای سیستم عامل ios 11 می باشد ، ابعاد صفحه نمایشگر آن5.8 اینچ است ، حافظه داخلی آن 64.256 گیگا بایت است ، باتری آن از نوع لیتیوم یونی 2.716 میلی آمپر است و دوربین آن12+12 مگا پیکسل است ، همچنین شبکه اینترنتی 4G را تحت پوشش قرار می دهد.

کلاب رنتر ارائه دهنده انواع خدمات اقساطی گوشی موبایل است ، برای سفارشات خود می توانید به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی کنسول بازی

خرید اقساطی کنسول بازی
علاوه بر این پلی استیشن 4 پرو از محتوای HDR نیز پشتیبانی می‌کند که به لطف آن تصاویر با شفافیت بیشتر و رنگ‌های زنده تر به نمایش در می آیند.

خرید اقساطی وسایل سرگرمی

خرید اقساطی وسایل سرگرمی
با گسترش فناوری شاهد پیدایش وسایل مختلفی می باشیم که هرکدام به نوعی آسایش را برای ما به ارمغان آورده اند در واقع می توان بیان کرد ...