خرید اقساطی لپ تاپ

خرید اقساطی لپ تاپ در تهران و قم

خرید اقساطی لپ تاپ از بخش اجاره به شرط تملیک لپ تاپ در سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

ما در اینجا قصد داریم توضیح مختصری راجع به برندهای مختلف لپ تاپ بیان کنیم ، همانطور که شما نیز می دانید ، مهم ترین نکاتی که قبل از خرید یک لپ تاپ باید به آن توجه کنید در ابتدا نوع استفاده است ، یعنی باید بدانید می خواهید با لپ تاپ چه کارهایی انجام دهید  تا با توجه به نوع برنامه ای که قصد دارید از آن استفاده کنید لپ تاپ مورد نظرتان را خریداری نمایید.

دومین نکته ای که باید به آن توجه کنید میزان پولی است که می خواهید صرف خرید لپ تاپ کنید ، البته شما می توانید با شرایط اقساطی که فروشندگان به خریداران ارائه می دهند لپ تاپ مناسب خود را خریداری نمایید.

لنوو یک شرکت چند ملیتی در ارائه خدمات کامپیوتری می باشد ما در اینجا قصد داریم یکی از مدل های این کمپانی یعنی Lenovo ldeapad 110 را به شما معرفی کنیم ،پردازنده آن از نوع intel core i 3 6006 U با سرعت 200 تا 2002 مگا هرتز می باشد، 

کارت گرافیک آن از نوع intel HD Graphics520 می باشد،صفحه نمایش آن از نوع 15.6 اینچی TFT و با وضوح 1366 در 768 پیکسل می باشد، همچنین حافظه رم آن 4 گیگا بایت از نوع DDR3 و حافظه ذخیره سازی آن 500 گیگابایت از نوع هارد دیسک است.

در واقع با بیان نکات بالا می توان گفت که این لپ تاپ لنوو یک لپ تاپ قدرتمند با قیمت مناسب است که می تواند بسیاری از نیازهای شما را برآورده سازد.

کلاب رنتر ارائه دهنده انواع قرار دادهای اقساطی ، خرید لپ تاپ می باشد. جهت ارائه سفارشات خود در سایت کلاب رنتر ثبت نام کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی تلویزیون

خرید اقساطی تلویزیون
با گسترش تکنولوژی شاهد تغییرات گسترده در ساخت وسایل دیجیتال می‌باشیم به گونه‌ای که این تغییرات در صنعت تلویزیون نیز مشاهده می‌شود ...

خرید اقساطی دوچرخه

خرید اقساطی دوچرخه
قبل از اقدام به خرید دوچرخه باید از مناسب بودن آن مطمئن شوید یک دوچرخه نامناسب ممکن است باعث شود که شما احساس ناراحتی کنید و ...