خرید اقساطی ps4

خرید اقساطی ps4 در تهران و کرج

خرید اقساطی ps4 از بخش اجاره به شرط تملیک کنسول بازی سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

  

اگر شما به دنبال خرید بازی ps4 هستید باید بدانید که شرکت سونی کنسول های ps4 ،ps4 slim وps4 pro را روانه بازار کرده است ، سونی عادت داشته در ازای هر نسخه ps4 که وارد بازار می کند یک نسخه باریک آن یعنی slim که نسخه نازکتری می باشد را نیز روانه بازار کند ، بزرگترین تفاوت بین نسخه اصلی آن با slim در مصرف انرژی می باشد.

با بررسی سه کنسول این کمپانی می توان فهمید که آنها از لحاظ پردازنده تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و تنها پردازنده گرافیکی پلی اتیشن 4 پرو نسبت به نسخه های قبلی پردازش تصویری بیشتری را شامل می شود، به گونه ای که شما می توانید با تهیه تلویزیون 4k که کیفیت گرافیکی بازی های کنسولتان را افزایش می دهد به هدف خود برسید،  در واقع می توان گفت که کنسول بازی 4 پرو به این دلیل ساخته شده که بازی هایی با کیفیت 4k را به خانه گیمرها بیاورد.

با توجه به نکاتی که راجب کنسول های بازی کمپانی سونی گفته شد شما می توانید اقدام به خرید این کنسول های بازی کنید و همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم سونی با گسترش پردازنده گرافیکی این کنسول های بازی کیفیت این بازی ها را بهبود بخشیده است که این نیز خود عاملی در جذب خریداران بیشتر می باشد.

اگر به دنبال خرید کنسول کمپانی سونی هستید ولی بودجه کافی برای خرید این بازی ها را ندارید می توانید به راحتی از طریق قرار دادهای اقساطی صاحب یک کنسول بازی کمپانی سونی شوید و از امکانات آن بهره ببرید.

کلاب رنتر ارائه دهنده انواع کالاهای اقساطی می باشد ، جهت خرید کنسول های بازی ps4 می باشد ، در صورت بروز هرگونه سوال با کارشناسان کلاب رنتر تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید هدفون و اسپیکر

خرید هدفون و اسپیکر
دنیای اطراف ما پر از اطلاعات است اطلاعاتی که گاهی معمولا به صورت صوت دریافت می شود محدوده شنوایی انسان معمولا بین 20 تا 20000 هزار هرتز می باشد...

لوازم خانگی قسطی

لوازم خانگی قسطی
فروش اقساطی در واقع عبارت است از خرید اقساطی کالا به گونه ای که وجه آن بصورت اقساطی به فروشنده پرداخت می شود، به این معنی که ...