آیفون قسطی

آیفون قسطی در قزوین

فروش آیفون قسطی در بخش اجاره به شرط تملیک موبایل سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

همانطور که شما نیز می دانید کمپانی اپل یکی از معروفترین کمپانی ها در ساخت گوشی های هوشمند است ، به گونه ای که گوشی های هوشمند این کمپانی طرفداران بسیار زیادی دارد ، از ویژگی های بارز گوشی های آیفون ، سیستم عامل آن می باشد که به عنوان سیستم عامل ios شناخته می شود ، دلیل شهرت این سیستم عامل محصورسازی است که توسط مدیران شرکت آیفون روی این سیستم عامل انجام شده است.

ما در اینجا قصد داریم یکی از نسل های گوشی آیفون یعنی آیفون 5 را به شما معرفی کنیم ، در واقع آیفون S5 یکی از موفق ترین محصولات کمپانی اپل بود ، به گونه ای که تا مدت ها بعد از معرفی S6 بسیاری از خریداران ترجیح میدادند که از این نسل گوشی آیفون استفاده کنند.

 از برترین ویژگی های آیفون S5 در واقع می توان به پردازنده قوی آن اشاره کرد که از صفحه 4 اینچی آن پشتیبانی می کند ، پردازنده جدید آیفون A6 قدرت و سرعت فوق العاده ای به آن بخشیده است ، شما می توانید با آیفون 5  بدون آنکه دچار مشکل شوید مدت ها کار کنید.

 دوربین آیفون 5 با نام isight از یک سنسور 8 مگا پیکسلی که نوع BackSide illumination است استفاده می کند ، لنز دوربین از 5 قطعه تشکیل شده است و ماکسیمم دیافراگم 2.4 را شامل می شود.

سیستم عامل این گوشی از نوع ios6 است، و حافظه داخلی آن 16.32.64 گیگابایت است، باتری داخلی آن Li-Po 1440 میلی آمپر است و شبکه ارتباطی 4G را شامل می شود.

کلاب رنتر ارائه دهنده انواع لوازم دیجیتال اقساطی می باشد، برای سفارشات خود به سایت کلاب رنتر مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی مودم و روتر

خرید اقساطی مودم و روتر
امروزه با گسترش تکنولوژی شاهد ورود دستگاه های مختلف دیجیتال به بازار می باشیم در این میان دنیای شبکه و تجهیزات مخابراتی نیز بسیار ...

خرید اقساطی مانیتور

خرید اقساطی مانیتور
نمایشگرها یکی از سخت افزارهای موجود در کامپیوتر می باشد و در واقع متدوال ترین دستگاه خروجی در رایانه می باشد که همه کاربران برای ...