موبایل قسطی

موبایل قسطی در کرج

خرید موبایل قسطی در بخش اجاره به شرط تملیک موبایل سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

سامسونگ با عرضه گوشی های جدید در صدد است تا نسل جدیدی از گوشی های خود را معرفی کند یکی از نمونه های این گوشی گوشی سامسونگ نوت 8 است.

اولین نکته بارز در این گوشی هوشمند صفحه نمایش بزرگ آن است ، صفحه نمایش این نوع ا ز گوشی ها 6.3 اینچ می باشد ، همانطور که انتظار می رود کیفیت تصویر یکی از ویژگی های بارز آن است . به طور مثال گوشی گلکسی اس 8 پلاس صفحه نمایش آن با دقت +QHD رنگ های درخشان با کنتراست بالا را ارائه می دهند.

 گلکسی نوت 8 دارای بالاترین روشنایی ممکن است به این ترتیب به راحتی حتی زیر آفتاب نیز می توانید با این گوشی کار کنید ، درون گلکسی نوت 8 یک پردازنده هشت هسته ای اگزینوس8895 به همراه 6 گیگابایت رم وجود دارد ، به همین دلیل گوشی سری های نوت همیشه برای انجام عملیات سنگین و همزمان در نظر گرفته می شوند ، در نوت 8 همچنین دکمه بیکسی وجود دارد که شما توسط آن می توانید برای رفتن صفحه هوم بیکسی یا صدور فرمان های صوتی استفاده کنید.

یکی از بخش های مهم گوشی های نوت خصوصا نوت8 قلم S-pen آن است که شما می توانید از آن برای تعامل با گوشی و اپلیکیشن ها استفاده کنید.

حافظه داخلی این گوشی 64.128.256 گیگابایت است و دوربین آن از نوع 12+12مگاپیکسلی است ، باتری آن از نوع لیتیومی 3300 میلی آمپر است و شبکه ارتباطی 4G را شامل می شود.

کلاب رنتر ارائه دهنده انواع گوشی های اقساطی می باشد. جهت سفارشات خود می توانید در سایت کلاب رنتر ثبت نام کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی کالا

فروش اقساطی کالا
همانطور که امروزه شاهد آن هستیم با عبور از زندگی سنتی به سمت زندگی نو و با ظهور مدرنیته شاهد تحولات زیادی در روند ارتباط جوامع ...

خرید اقساطی لیزر بدن وصورت

خرید اقساطی لیزر بدن وصورت
همانطور که می دانید انسان با استفاده از فناوری ها توانسته است وسایلی بسازد که مصارف شخصی دارد در واقع افراد با استفاده از این وسایل ...