موبایل اقساطی

موبایل اقَساطی 

موبایل اقساطی در بخش اجاره به شرط تملیک موبایل سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

همانطور که شما می دانید با گسترش تکنولوژی کمپانی های بزرگ در عرصه های جهانی با یکدیگر در رقابتند ، از جمله عوامل موفقیت این کمپانی ها افزایش فن آوری کالاهای مورد نظر می باشد که یکی از عوامل مهم در جذب مشتری است.

شرکت لنوو موفقیت های بسیاری را در ساخت لپ تاپ بدست آورده است ، به گونه ای که یکی از کمپانی های معروف در عرصه تولید لپ تاپ می باشد.  این شرکت سعی کرده است که موفقیت های خود را را در ساخت گوشی های هوشمند نیز تکرار کند به گونه ای که در این راستا موتورولا را از گوگل خریداری نموده ، البته لنوو برای رسیدن به این هدف باید کمپانی های بزرگی همچون سامسونگ و اپل را پشت سر بگذارد.

ما در اینجا قصد داریم یکی از برندهای این گوشی یعنی Zuk Z2 Pro را به شما معرفی کنیم که یک دستگاه قدرتمند می باشد ، پردازنده آن 4 هسته ای اسنپدراگون 820 با حداکثر سرعت 2.15 گیگا هرتز در کنار 6 گیگا بایت رم و 128 گیگا بایت حافظه داخلی سخت افزار کم نظیری را برای آن رقم زده است.

این گوشی به راحتی از عهده برنامه ها و بازی های اندرویدی بر می آید ،جنس آن از فلز و شیشه گوریلا گلاس ساخته شده است و طراحی زیبایی دارد ،صفحه نمایش آن از نوع 5.2 اینچی و از نوع فول اچ دی می باشد ، که تراکم پیکسلی 424 را به ارمغان می آورد و دارای یک باتری 3100 میلی آمپری نیز می باشد.

کلاب رنتر ارائه دهنده انواع تسهیلات جهت خرید موبایل می باشد ، در صورت هر گونه سفارشی به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی آبمیوه گیری

خرید اقساطی آبمیوه گیری
استفاده از یک لیوان آب سیب تازه در وعده صبحانه شما را کل روز سرحال نگه می دارد ، خوردن آبمیوه های سالم یکی از موارد تغذیه سالم ...

اجاره به شرط تملیک موبایل

اجاره به شرط تملیک موبایل
امروزه با گسترش فناوری سیستم عامل های متفاوتی روانه بازار می شود که از جمله آن می توان به تلفن های هوشمند اشاره کرد گوشی های ...