خرید اقساطی اپیلاتور

خرید اقساطی وسایل شخصی

خرید اقساطی اپیلاتور از بخش فروش اقساطی وسایل شخصی در سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

روش های موقت بسیار زیادی برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد که دستگاه اپیلاتور یا اپیلیدی یکی از آن هاست ، اپیلیدی دستگاه الکتریکی می باشد که از آن برای حذف موهای زائد استفاده می کنند ، اپیلیدی در واقع یک دستگاه موکن برقی می باشد.

از انواع اپیلاتورها می توان به نوع فنری ، نوع دیسک چرخشی و نوع مو چین اشاره کرد.

اپیلاتور فنری اولین نوع اپیلاتور است که عرضه شد ، طراحی این مدل بسیار ساده و شامل یک فنر حلقه ای بود که در یک خط منحنی خم شده است  ، فنر در مسیری خم شده بود که که یک قسمت از فنر فشرده و نزدیک می شود در حالی که قسمت دیگر از هم جدا بود به علاوه اپیلاتور فنری دارای یک مکانیزم چرخشی بود.

اپیلاتور نوع دیسک چرخشی معمولا از یک عملکرد شبیه به نوع فنری استفاده می کند با این تفاوت که این مدل به جای فنر حلقوی از دیسک دوار فلزی استفاده می کند ، اپیلاتور دیسک دوار دارای چند صفحه یا دیسک فلزی می باشد که در بالای اپیلاتور نصب می شود و توسط یک محفظه پلاستیکی محافظت می شود.

اپیلاتور نوع موچین تا حدی شبیه به طراحی اپیلاتور دیسک چرخشی می باشد و تفاوت قابل توجه آن در بهبود بخشیدن به تصویر کلی دستگاه می باشد ، با دیسک هایی که بلند و دراز نمی باشند و صفحاتی که مناطق خاص قطع می شوند که این ویژگی امکان کشیدن موثر دستگاه به مو را می دهد.

کلاب رنتر ارائه دهنده انواع وسایل قسطی می باشد ، در صورت هرگونه سوال با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. 

سایر بلاگ های مرتبط

خرید گوشی اقساطی

خرید گوشی اقساطی
همانطور که شما نیز می دانید کمپانی سامسونگ یکی از بزرگترین کمپانی ها در ارائه انواع خدمات است به گونه ای که توانسته مخطابان بسیاری را ...

خرید اقساطی لیزر بدن وصورت

خرید اقساطی لیزر بدن وصورت
همانطور که می دانید انسان با استفاده از فناوری ها توانسته است وسایلی بسازد که مصارف شخصی دارد در واقع افراد با استفاده از این وسایل ...