گوشی اقساطی با سفته

گوشی اقساطی با سفته در اهواز

فروش گوشی اقساطی با سفته در بخش اجاره به شرط تملیک موبایل سایت کلاب رنتر امکانپذیر است.

       

امروزه گوشی های هوشمند حتی از لپ تاپ و کامپیوترها نیز مهم تر می باشند ، یک لحظه فکر کنید که بیشترین زمان خود را در طول روز با چه وسایلی می گذرانید ، حتما جوابتان لپ تاپ یا کامپیوتر نیست بدون شک دستگاهی که بیشترین وقت خود را با آن صرف می کنید گوشی تلفن همراه است.

قبل از خرید یک گوشی این سوال را از خودتان بپرسید که آیا میخواهید بهترین گوشی ممکن را بخرید؟ یک گوشی که از لحاظ صفحه نمایش و پردازنده یک سر و گردن از گوشی های دیگر بالاتر باشد اما اگر در خواست زیادی از گوشیتان ندارید یا نمی خواهید هزینه زیاد صرف گوشی کنید و از طرف دیگر اگر گوشی شما وسیله ای برای سر زدن به شبکه های اجتماعی و چند اپلیکیشن محدود باشد می توانید از گوشی های متوسط استفاده کنید.

ما در اینجا قصد داریم یکی از انواع گوشی های سامسونگ یعنی گوشی جی7 پرایم را به شما معرفی کنیم سیستم عامل آن از نوع اندروید 6.0.1 است ابعاد صفحه آن 5.5 اینچ است ، حافظه داخلی آن 16 گیگابایت است و باتری آن از نوع لیتیومی 3300 میلی آمپر است ، دوربین آن 13 مگاپیکسلی می باشد و شبکه اینترنتی 4G را شامل می شود.پردازنده آن از نوع 8 هسته ای 1.6 گیکا هرتزی Cortex A53 است.

کلاب رنتر ارائه دهنده انواع گوشی های قسطی است ، جهت سفارشات خود به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

شرایط اجاره به شرط تملیک

شرایط اجاره به شرط تملیک
شما می دانید که در نوع قرار دادی که بین دو نفر بته می شود شرایطی ذکر می شود که این شرایط بسته به نوع قرارداد به نفع طرفین می باشد از جمله ...

خرید اقساطی ساعت هوشمند

خرید اقساطی ساعت هوشمند
همانطور که شما می دانید با گسترش تکنولوژی شاهد ورود کالاهای مختلف به بازار هستیم که هریک به نوعی زمینه سازآسایش افراد می باشد شما ...