خرید اقساطی گوشی سامسونگ

خرید اقساطی گوشی سامسونگ در تهران و شهرستان ها

خرید اقساطی گوشی های سامسونگ در سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

همانطور که شما نیز می دانید در چند سال اخیر رقابتی تنگاتنگ میان شرکت های مختلف برای عرضه گوشی های هوشمند شکل گرفته است به گونه ای که هر کدام نسل جدید گوشی های هوشمند خود را روانه بازار می کنند ، یکی از این شرکت های معتبر بی شک سامسونگ است که رقابتی تنگاتنگ با دیگر رقبای خود دارد.

سامسونگ در نظر دارد نسل جدیدی از گوشی های گلکسی خود را رونمایی کند که شاید این گوشی ها برند آیفون را نیز پشت سر بگذارند ، گوشی هایی مجهز به صفحه نمایشگر QLED بدون لبه تاشو نسل جدیدی از گوشی ها را به همگان معرفی خواهد کرد ، سامسونگ در نظر دارد که این گوشی های گلکسی ایکس را به اسکن عنبیه و شارژ وایرلس مجهز کند به همراه شارژ معمولی فوق العاده که مجهز به دوربین های حرفه ای می باشد.

ما در اینجا قصد داریم برای شما گوشی های گلکسی a5 را معرفی کنیم که شامل صفحه نمایشگری با ابعاد 5.2 اینچ ، حافظه داخلی 32 گیگا بایتی است و مجهز به باتری لیتیوم یونی 3000 میلی آمپر می باشد ، دوربین آن 16 مگا پیکسل می باشد و شبکه اینترنتی 4G را تحت پوشش قرار می دهد.  پردازنده این دستگاه 8 هسته ای 1.9 گیگا هرتزی می باشد ،  رزولوشن تصویر آن 424 و  تراکم پیکسلی به ازای هر اینچ می باشد.

نکته ای که در اینجا می توان اشاره کرد این است که با توجه به مشخصات فنی گوشی های سامسونگ که در بالا به برخی از آن ها اشاره کردیم شاید برند این گوشی ها بهترین انتخاب برای شما باشد ، اگر بودجه کافی برای خرید گوشی های با کیفیت بالا را ندارید می توانید از طریق خرید اقساطی اقدام کنید.

ما به شما کلاب رنتر را پیشنهاد می کنیم که ارائه کننده خدمات فروشی قسطی گوشی های سامسونگ می باشد در صورت بروز هر گونه سوال با کارشناسان کلاب رنتر تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لپ تاپ

خرید اقساطی لپ تاپ
قبل از خرید لپ تاپ شما یاید مشخص کنید هدفتان از خرید لپ تاپ چیست مثلا اگر قصد دارید لپ تاپ هایتان را در تمام سفرها به همراه داشته ...

خرید موبایل قسطی

خرید موبایل قسطی
همانطور که شما نیز می دانید با وارد شدن از زندگی سنتی به زندگی پیشرفته شهری برخی از تعاملات میان مردم تغییر کرده است به گونه ای که ...