خرید اقساطی کامپیوتر

خرید اقساطی کامپیوتر بدون ضمانت

خرید اقساطی کامپیوتر از بخش خرید قسطی کامپیوتر در سایت کلاب رنترامکان پذیر است.

کامپیوتر یکی از پدیده هایی می باشد که در چند سال اخیر زندگی ما را تحت تاثیر قرار داده است ، در واقع می توان گفت که در علوم جدید به هر دستگاهی که قابلیت محاسبات منطقی و برنامه ریزی را داشته باشد کامپیوتر می گویند.

همانطور که شما نیز می دانید کمپانی hp یکی از سازندگان بزرگ کامپیترهای رومیزی می باشد ، ما در اینجا قصد داریم یکی از کامپیوترهای All In One این شرکت یعنی Elit One 1000 را به شما معرفی کنیم این دستگاه در سه مدل طراحی شده است و مانیتور آن نیز قابل تعویض می باشد  ، تمام سخت افزارهای این مدل در پایه آن قرار دارد و در کنار صفحه نمایش آن تنها بعضی پورت ها وجود دارند.

این کامپیوتر رومیزی مجهز به یک پردازنده Corei7 می باشد ، همچنین 32 گیگا بایت رم DDR4 و 1.5 ترابایت حافظه SSD نیز در این کامپیوتر گنجانده شده است این کامپیوتر از فناوری صوتی میدان دور بهره می برد.

یکی از قابلیت های این دستگاهی یعنی Phone Wise به شما اجازه می دهد که از طریق کامپیوتر اقدام به برقراری تماس صوتی و پیام متنی کنید همچنین این کامپیوتر از قابلیت امنیتی نظیر Sure Click برای وبگردی سریع بهره برده است.

با گسترش فناوری برندهای مختلفی وارد بازار شده اند شما با استفاده از خرید اقساطی می توانید از تمام امکانات تکنولوژی های جدید خصوصا در حیطه کامپیوترهای شخصی بهره ببرید.

کلاب رنتر ارائه دهنده انواع خدمات اقساطی جهت خرید کامپیوتر می باشد در صورت تمایل به ثبت سفارش به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی گوشی سامسونگ بدون چک

فروش اقساطی گوشی سامسونگ بدون چک
همانطور که شما می دانید گوشی های هوشمند ، نقش کلیدی در زندگی شما دارند در واقع می توان گفت که شما در طول روز شاید بارها از این ...

فروش اقساطی گوشی با سفته

فروش اقساطی گوشی با سفته
سفته در واقع سندی است که هنگام خرید یک کالا از خریدار برای تضمین پرداخت پول گرفته می شود نکته مهمی که در دادن سفته باید به آن ...