خرید اقساطی تلویزیون

فروش اقساطی تلویزیون

خرید اقساطی تلویزیون را از  بخش اجاره به شرط تملیک لوازم خانگی مشاهده نمایید.                                                                        

با گسترش تکنولوژی شاهد تغییرات گسترده در ساخت وسایل دیجیتال می‌باشیم به گونه‌ای که این تغییرات در صنعت تلویزیون نیز مشاهده می‌شود هراز گاهی نسلی از صفحه‌های نمایش معرفی می شود که کیفیتی بهتر را به بیننده نشان می دهد.

همانطور که می‌دانید کمپانی سامسونگ یکی از کمپانی‌های بزرگ ساخت لوازم خانگی می باشد ما در اینجا قصد داریم راجع به تلویزیون‌های QLED سامسونگ صحبت کنیم در واقع کیو ال ای دی یک فناوری جدید محسوب نمی‌شود این تکنولوژی در اصل نسل سوم کوانتوم دات در تلویزیون‌های سامسونگ است.

تکنولوژی کوانتوم دات در تلویزیون‌ها با قرار دادن یک لایه یا یک فیلم از نقطه های کوانتومی روی نور پس زمینه ی یک پنل ال ای دی معمولی کار می‌کند لایه مورد بحث از ذرات بسیار ریزی تشکیل شده است که هر کدام از این ذرات با توجه به ابعادش نور جداگانه ای از خود ساطع می‌کند در نسل سوم تلویزیون کوانتوم دات که QLED نامیده می شود ذرات تغییر یافته می‌باشند و مجهز به هسته‌های آلیاژی و فلزی شده‌اند این تغییر باعث می شود رنگ‌های واقعی تری تولید شوند در واقع حجم رنگ‌ها در این فناوری نسبت به نسل‌های قبل بهتر می‌باشد.

ال جی نیز تلویزیون‌های نسل جدید خود یعنی Super UHD LCD 4K  با فناوری نانوسل را بروزرسانی کرد و از تکنولوژی یک لایت تمام آرایه در آن استفاده کرده است این یعنی بخش‌های جداگانه ای از پس زمینه می توانند روشن یا کم نور شوند تا کنتراست بهتری را ایجاد نمایند.

در ضمن تلویزیون‌های جدید ال جی به فناوری HFR مجهز می‌باشند که می‌توانند 120 فریم در ثانیه را نمایش دهند.

کلاب رنتر ارائه دهنده انواع قراردادهای اقساطی جهت خرید اقساطی تلویزیون می باشد. در صورتی که بعد از مراجعه به سایت سوالی دارید از بخش تماس با ما با کارشناسان شرکت تماس بگیرید.


 

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی سیم کارت

خرید اقساطی سیم کارت
همانطور که می دانید امروزه با گسترش فناوری شاهد تغییراتی در روابط بین مردم شده ایم به گونه ای که گسترش فناوری باعث ایجاد ...

فروش اقساطی گوشی آیفون در تهران

فروش اقساطی گوشی آیفون در تهران
همانطور که شما می دانید با گسترش فناوری خصوصا فناوری تلفن همراه ما وارد مرحله ای شدیم که به نوعی گوشی های هوشمند بخش جداناپذیر ...