خرید اقساطی اتو

خرید اقساطی لوازم خانگی

خرید اقساطی اتو از بخش اجاره به شرط تملیک وسایل خانگی سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

خرید اقساطی اتو و سایر لوازم خانگی را با کلاب رنتر تجربه کنید .

اتو یکی از پرمصرف ترین لوازم خانگی دنیا می باشد اتو برای مصارف خانگی در نوع خشک،بخار و البته پرسی تولید شده است که هر کدام از این اتوها دارای خصوصیات خاصی می باشند.

اتو خشک اولین نمونه اتو می باشد که در حال حاضر خیلی مورد استفاده قرار نمی گیرد این وسیله بدون بخار و با بخار ناچیز می‌‌باشد با فشار دادن دکمه قطره چکان یا پاشیدن آب بوسیله آبپاش، لباس را برای اتوکشی آماده می‌کنند.

اتو بخار دستگاه پرطرفداری ست که امروزه در هر خانه‌ای یافت می‌شود این اتو دارای بخار قوی ست که چروک های لباس را در مدت زمان کوتاهی از بین می‌برد.

اتو پرسی نیز مانند اتو بخار دارای قدرت بخار بالایی می باشد اما اتو کردن با آن تا حدی مشکل است و معمولا برای اتوکشی ملافه و شلوارهای مردانه از آن استفاده می شود.


اتو کردن لباس ها برای اکثر افراد کاری طاقت فرسا می‌باشد اما به تازگی اتوی خودکاری ساخته شده است که توانایی خشک و اتو کردن 12 لباس را دارد نام این ربات Effie می باشد مخترعان این ربات ادعا کرده اند که این ربات لباس‌ها را در مدت 3 دقیقه آماده می‌کند و از طریق یک اپلیکیشن پایان‌کار و آماده شدن لباس را به شما خبر می‌دهد در این دستگاه یک محفظه عطر هم برای خوشبو کردن لباس ها تعبیه شده است که در صورت تمایل می توان از آن استفاده کرد.

کلاب رنتر ارائه دهنده انواع قراردادهای خرید اقساطی جهت فروش لوازم خانگی،دیجیتال،تفریح و سرگرمی و ... می‌باشد در صورت هر گونه سفارش به سایت مراجعه و یا با ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی تلویزیون

خرید اقساطی تلویزیون
با گسترش تکنولوژی شاهد تغییرات گسترده در ساخت وسایل دیجیتال می‌باشیم به گونه‌ای که این تغییرات در صنعت تلویزیون نیز مشاهده می‌شود ...

اجاره به شرط تملیک وسایل دیجیتال

اجاره به شرط تملیک وسایل دیجیتال
شما می دانید که با گسترش فناوری امروزه انواع برندها وارد بازار می شود که منابع مالی شما ممکن است جوابگوی خرید این نوع وسایل نباشد ، در این حالت ...