فروش اقساطی کالا چیست

فروش اقساطی کالا در کلاب رنتر 

فروش اقساطی کالا در بخش اجاره به شرط تملیک سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

فروش اقساطی در تعریف کلی عبارت است از فروش یک کالا در ازای بهایی که در تعداد مساوی بصورت اقساطی پرداخته می شود و بهای این کالاها در طی رسیدهایی دریافت می شود.

موارد استفاده از قرار دادهای اقساطی در خرید زمین،کالا ،لوازم یدکی ، ابزار کار و......مشاهده می شود ، از جمله ویژگی های قرار دادهای اقساطی این می باشد که بلافاصله بعد از فروش کالا باید کالای مورد نظر به خریدار واگذار شود در واقع می توان گفت که خرید اقساطی زمینه ساز ایجاد سرمایه در حال گردش برای فروشنده می باشد تا به این وسیله بتواند نیازهای سرمایه ای خود را تامین کند.

نکته مهمی که در قرار دادهای اقساطی می توان در نظر گرفت این است که اگر بنا به شرایطی فرد خریدار نتواند بهای قسط های خود را بپردازد مالک می تواند کالای مورد نظر را با سود آن دریافت کند.

آن چیزی که در انعقاد این نوع قرار دادها خیلی مهم می باشد این است که در این قرار دادها باید هر نوع خرید اقساطی بصورت کتبی صورت پذیرد و طرفین باید تمام شرایط قرار داد، اعم از پیش پرداخت ، رسید ، تعداد قسط ها و مدت زمان پرداخت را در قرار داد بیاورند.

خرید باید از کسانی صورت بگیرد که صلاحیت قانونی دارند و در ازای فروش محصولات خود فاکتور می دهند یا خرید از افرادی صورت بگیرد که عرفا به معاملات کالا شناخته شده باشند ، در خرید اقساطی بیان قیمت برآورد کالای فروشی و تعداد اقساط آن به خریدار الزامی می باشد.

کلاب رنتر ارائه دهنده انواع قراردادهای اقساطی فروش کالا می باشد. شما می توانید جهت سفارشات خود به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

لپ تاپ قسطی

لپ تاپ قسطی
ما در اینجا می خواهیم راجب خرید کالایی صحبت کنیم که شاید یکی از وسیله های ضروری برای خیلی از افراد باشد کالای مورد بحث ما لپ تاپ می باشد ...

خرید سیم کارت دائمی همراه اول

خرید سیم کارت دائمی همراه اول
اولین سایز سیم کارت های ارائه شده توسط اپراتورها به صورت 1FF بود که سایز آن تقریبا اندازه کارت اعتباری بانکی بوده است پس از آن ...