فروش اقساطی تلویزیون سامسونگ

فروش اقساطی تلویزیون سامسونگ در تهران

فروش اقساطی تلویزیون سامسونگ در تهران از بخش اجاره به شرط تملیک سیستم تصویری در سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

امروزه تلویزیون ها در تمام خانه ها یافت می شوند و دیگر مانند گذشته تلویزیون ها فقط به پخش برنامه ها محدود نمی شوند ، در واقع این فناوری عملکرد یک وسیله ارتباطی و تا حدی عملکرد یک کامپیوتر را ارئه می دهد ، همانطور که می دانید در نسل امروز ، ظاهر تلویزیون ها دچار تغییر شده است .

 یکی از کمپانی ها که در ساخت تلویزیون ها تحولات بنیادی داشته است شرکت سامسونگ می باشد ما در اینجا قصد داریم نسل جدیدی از تلویزیون های هوشمند را بررسی کنیم.

در واقع QLED فناوری تلویزیون های جدید سامسونگ می باشد ، سامسونگ از تکنولوژی کوانتوم دات  در یک پنل LED استفاده کرده است.

  در واقع کیو ال ای دی یک تکنولوژی جدید در تلویزیون های سامسونگ نمی باشد ، شما می توانید این فناوری را در نسل های قبل سامسونگ در مدل Such ببنید.

تکنولوژی کوانتوم دات در تلویزیون ها با قرار دادن یک لایه یا فیلم ازنقطه های کوانتومی روی نور پس زمینه یک پنل led معمولی کار می کند ، این لایه از ذرات بسیار ریزی تشکیل شده است که هر کدام از این ذرات بنابر سایزشان نور جداگانه ای از خود ساطع می کنند.

 در واقع اندازه این ذرات طول موج نور ساطع شده از آن ها را تعیین می کند وبه این ترتیب رنگ های مختلف ایجاد می شوند ، سامسونگ ادعا کرده است که نقطه های کوانتومی توانایی ایجاد بیش از یک میلیارد رنگ متفاوت را دارند.

کلاب رنتر ارائه دهنده انواع قرار دادهای اقساطی جهت خرید تلویزیون های سامسونگ است در صورت هرگونه سوال با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید گوشی اپل قسطی

خرید گوشی اپل قسطی
همانطور که می دانید کمپانی آیفون تغییر چندانی در شکل قیافه گوشی های خود انجام نداده است ولی با رونمایی از گوشی آیفون X به نوعی نشان ...

فروش اقساطی گوشی اپل در تبریز

فروش اقساطی گوشی اپل در تبریز
ما در اینجا قصد داریم نسل جدیدی از گوشی های آیفون یعنی آیفون 7 پلاس را معرفی کنیم همانطور که شما نیز شاهد آن هستید در گوشی آیفون ...