خرید گوشی اقساطی

خرید گوشی اقساطی

خرید گوشی اقساطی از بخش اجاره به شرط تملیک موبایل در سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

همانطور که شما نیز می دانید ، کمپانی سامسونگ یکی از بزرگترین کمپانی ها در ارائه انواع خدمات است به گونه ای که توانسته مخاطبان بسیاری را جذب کند، یکی از شیوه های جلب توجه مشتریان در این کمپانی به این شیوه است که فناوری کالاهای خود را افزایش داده اند بطور مثال در گوشی های هوشمند ما سالانه شاهد ورود نسل های مختلف گوشی های هوشمند هستیم که هر کدام مخاطبان خاص خود را دارد.

ما در اینجا قصد داریم یکی از گوشی های این کمپانی یعنی گوشی سامسونگ A5 را به شما معرفی کنیم ، همانطور که می دانید ظاهر زیبا تنها چیزی نیست که شما از یک گوشی خریداری شده انتظار دارید ، سامسونگ سعی کرده در سری جدید ساخت گوشی های A5 عیب های آن را برطرف کند به گونه ای که تا حدی این گوشی ظاهری شبیه به S7 دارد.

برخلاف A5 های قدیمی دوربین و فلش آن بیرون نزده است.تراشه موجود در آن این گوشی را بسیار شبیه به گوشی مورد نظر کاربران کرده است این تراشه یک پله ضعیف تر از S7 است ولی در عوض به این گوشی قدرت انجام هر گونه عملیاتی را داده است.

حافظه داخلی این گوشی دارای 32 گیگابایت است ولی ضخامت این گوشی نسبت به نسل های قبلی افزایش پیدا کرده است و این به دلیل افزایش کارایی و قدرت آن است،  به گونه ای که ظرفیت باتری آن در حدود 100 میلی آمپر ساعت افزایش پیدا کرده است.

 اندازه صفحه نمایش این گوشی 5.2 اینچ است ، دوربین این دستگاه شامل فلشی از نوع LED است اما خبری از فکوس لیزری در آن نیست پس انتظار نداشته باشید A5 به سرعت روی سوژه های شما فکوس کند.

کلاب رنتر ارائه دهنده انواع تسهیلات خرید گوشی از جمله خرید اقساطی گوشی می باشد شما در صورت هرگونه سوال می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی اسپیلت

خرید اقساطی اسپیلت
اسپیلت نوعی کولر گازی می باشد که هوای گرم محیط را می گیرد و به حالت خنک به داخل محیط برگشت می دهد و در واقع این کار آنقدر تکرار می شود ...

خرید اقساطی تلفن و فکس

خرید اقساطی تلفن و فکس
همانطور که می دانید با گسترش فناوری بسیاری از روابط کاری میان سازمان ها و شرکت ها دچار تحول شده است و استفاده از فناوری های جدید...