فروش اقساطی انواع گوشی با سفته

فروش اقساطی گوشی با سفته در تهران و شهرستان ها

فروش اقساطی انواع گوشی با سفته در بخش اجاره به شرط تملیک موبایل در سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

سفته سندی است که براساس آن شخص متعهد می شود که در مدت زمان معینی بهای پولی را که گرفته پس دهد سفته بخاطر خطر نقل و انتقال پول در میان بازرگانان و تجار رواج یافته است.

ما در اینجا قصد داریم که به شما یکی از نسل های گوشی ال جی را معرفی کنیم.  G3 یک گوشی بسیار قدرتمند است ، ظاهر و رابط کاربری ساده در این گوشی گزینه های سفارشی کردن و قابلیت های متنوعی دارد.نوع صفحه نمایش آن از نوع LCD است ، اندازه صفحه نمایشگر آن 5.5 اینچ(در حدود 534 پیکسل در هر اینچ)است. کارت حافظه آن از نوع Micro SD تا 128 گیگا بایت و حافظه داخلی 16 گیگا بایت ، در نهایت  ram  آن 3 گیگا بایت است.

فعال کردن زوم سه ضربه ای :  این قابلیت را به شما می دهد که در هرجای نمایشگر با ضربه سه تایی زوم کنید شما می توانید این قابلیت را در بخش تنظیمات عمومی (General) ،دسترسی و روشن کردن Touch zoom  را فعال کنید در حالت معمولی زوم سه ضربه ای ممکن است با استفاده معمولی در تداخل باشد.

استفاده به صورت یک دستی در این مدل گوشی راحت است ، همانطور که شما می دانید ال جی G3 یک گوشی بزرگ است ، ال جی چند ترفند هوشمندانه ایجاد کرده است تا استفاده یک دستی راحت شود به قسمت تنظیمات عمومی (General) بروید و در آنجا گزینه one-handed operation را انتخاب کنید و نگاهی به قابلیت های در دسترس بیندازید.

کلاب رنتر ارائه دهنده انواع خدمات فروش اقساطی گوشی با ضمانت سفته است ، جهت هر گونه سوالی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی کالاهای دیجیتال

فروش اقساطی کالاهای دیجیتال
ما امروزه شاهد آن هستیم که تکنولوژی دیجیتال در بستر افق های متنوع خود را نشان می دهد به گونه ای که ما شاهد حضور تکنولوژی دیجیتال ...

فروش اقساطی گوشی سامسونگ بدون چک

فروش اقساطی گوشی سامسونگ بدون چک
همانطور که شما می دانید گوشی های هوشمند ، نقش کلیدی در زندگی شما دارند در واقع می توان گفت که شما در طول روز شاید بارها از این ...