فروش اقساطی گوشی آیفون بدون چک

فروش اقساطی انواع گوشی ها بدون چک ضمانت

فروش اقساطی گوشی آیفون بدون چک در بخش اجاره به شرط تملیک موبایل سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

شاید برایتان پیش آمده باشد که برای خرید گوشی های نسل جدید اقدام کنید و امکان دارد با مشکل بزرگی روبرو شده باشید یعنی عدم آگاهی از اینکه برند کدام کمپانی بهتر است.

ما در اینجا قصد داریم به شما دلیل کیفیت گوشی های آیفون نسبت به رقیبان خود را بیان کنیم ، دربین گوشی هایی که آیفون روانه بازار کرده بدون شک آیفون ایکس جایگاه ویژه ای دارد و می توان گفت که هیچ شرکتی تاکنون بطور کامل نتوانسته است تشخیص چهره را روی گوشی خود پیاده سازی کند ، اما اپل اینکار را انجام داده و با حذف تاچ آیدی و جایگزین کردن قابلیت Face ID نشان داده که کاملا به عملکرد بی نقص آن اطمینان دارد.

قابلیت True Tone:  ویژگی است که اولین بار در گوشی های آیفون دیده شد ، به گونه ای که آن گوشی می تواند شدت نور محیط را مورد سنجش قرار دهد و به وسیله آن شدت نور سفید و رنگ های دیگر را مورد بهینه سازی قرار دهد و به این ترتیب بهترین کیفیت تصویر را ارئه دهد.

یکی از ویژگی های بارز گوشی های آیفون را می توان در دوربین های آیفون ایکس نشان داد که توانایی ضبط ویدیوهای 4k با نرخ 60 فریم در ثانیه را دارند  و به ترتیب ضبط فیلم با وضوح 4k در شرایطی که جسمی در حال حرکت باشد بسیار روانتر و دقیق تر توسط این دوربین انجام می شود.

کلاب رنتر ارائه دهنده انواع قرار دادهای اقساطی می باشد شما می توانید در صورت بروز هر گونه سوال با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی گوشی اپل در تبریز

فروش اقساطی گوشی اپل در تبریز
ما در اینجا قصد داریم نسل جدیدی از گوشی های آیفون یعنی آیفون 7 پلاس را معرفی کنیم همانطور که شما نیز شاهد آن هستید در گوشی آیفون ...

موبایل قسطی

موبایل قسطی
سامسونگ با عرضه گوشی های جدید در صدد است تا نسل جدیدی از گوشی های خود را معرفی کند یکی از نمونه های این گوشی گوشی سامسونگ نوت 8 است...