فروش اقساطی گوشی اپل در تبریز

اجاره به شرط تملیک گوشی اپل در تبریز

فروش اقساطی گوشی اپل در تبریز از بخش اجاره به شرط تملیک موبایل سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

ما در اینجا قصد داریم نسل جدیدی از گوشی های آیفون یعنی آیفون 7 پلاس را معرفی کنیم همانطور که شما نیز شاهد آن هستید در گوشی آیفون 7 پلاس دو دوربین آن با سنسورهای 12 مگا پیکسلی و مشخصات فنی با کیفیت بالا ارائه شده اند ، دوربین معمولی آن که تصاویر معمولی و Live Photo با آن گرفته می شود دیافراگم f/1.8 دارد اما سنسور دوم شامل دیافراگم f/2.8 است.

 با آیفون 7 پلاس امکان بزرگ نمایی در حدود 3 متر را دارید ، بدون آنکه کیفیت تصویر شما بهم بریزد

آیفون اعلام کرده که این گوشی جدید در مقابل آب مقاوم است ولی ضد آب نیست این مقاومت به نحوی است که بتوان از گوشی در محیط هایی با رطوبت بالا مثل کنار دریا یا استخر عکاسی کنید یا با آن به سونا بروید.

هیچ برنامه ای وجود ندارد که نسل های قدیم آیفون از پس آن بر نیایند، اما آیفون تنها به آن بسنده نکرده و در گوشی های جدید ، سخت افزاری قوی تر قرار داده است.  تراشه A10 Fusion  پردازنده مرکزی 4 هسته ای دارد و همینطور به همراه سه گیگا بایت رم که قدرت فوق العاده ای را به این گوشی داده است ، این گوشی حتی در مقایسه با آیفون 7 نیز عملکرد بهتری دارد.

این گوشی دارای اسپیکرهای عالی می باشد ، دو اسپیکر که دو برابر نسل های قدیمی خود قدرت صدا دارند  و فرق ندارند که گوشی آیفون شما دوهسته ای یا 4 هسته ای باشد در واقع سیستم عامل ios امکان اجرای هر گونه برنامه ای را به شما می دهد.

کلاب رنتر ارائه دهنده فروش انواع کالای اقساطی گوشی اپل می باشد در صورت داشتن هر گونه در خواستی در سایت کلاب رنتر ثبت نام کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی موبایل در تبریز

فروش اقساطی موبایل در تبریز
همانطور که می دانید تمام خریداران قدرت خرید گوشی هایی با کیفیت بالایی را ندارند و بسیاری از شرکت های بزرگ دوست ندارند که این نوع ...

روش اقساطی سیم کارت دائمی همراه اول

روش اقساطی سیم کارت دائمی همراه اول
همانطور که می دانید سیم کارت ها یکی از اصلی ترین وسایل ارتباطی می باشند که تقریبا اکثر مردم از آن استفاده می کنند در گذشته تلفن های ...