خرید هدفون و اسپیکر

خرید هدفون و اسپیکر در تهران و شهرستان ها

خرید هدفون و اسپیکر از بخش خرید وسایل دیجیتالی در سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

دنیای اطراف ما پر از اطلاعات است اطلاعاتی که گاهی معمولا به صورت صوت دریافت می شود ، محدوده شنوایی انسان معمولا بین 20 تا 20000 هزار هرتز می باشد ، هرچقد به بالای محدوده شنوایی نزدیک می شویم صدا ریزتر می شود و هرچه قدر به پایین محدوده شنوایی نزدیک شویم صدا بم تر می شود.

اکثر افراد معمولا پاره ای از وقت خود را جهت شنیدن موسیقی ،تماشای فیلم و یا بازی با اسمارت فون صرف می کنند و در این میان استفاده از هدفون و اسپیکر جهت شنیدن موسیقی و بسیاری از کارهای دیگر بسیار رایج می باشد.

بسیاری از افراد در طول روز از هدفون استفاده می کنند یکی از دلایل عمده انتخاب هدفون ها حمل و نقل آسان آن ها و عدم ایجاد مزاحمت برای دیگران است هدفون ها از نظر ظاهری به دو دسته هدفون های گوشی و هدفون های داخل گوشی تقسیم می گردند.

هنگام خرید یک هدفون علاوه بر نوع برند آن باید به مشخصاتی از جمله فرکانس،امپدانس،حساسیت و درایو آن توجه کنید در واقع هدفون ها با برق کار می کنند و به همین دلیل در صورتی که هدفون قوی نداشته باشید به مرور زمان دچار مشکل می شوید.

 با توجه به این موضوع جریان الکتریسیته صدای ویبره یا لرزشی ایجاد می کند که در گوش شما به صورت صدای خش خش شنیده می شود معمولا برای برطرف کردن این مشکل به امپدانس پناه می بریم. به طور معمول میزان امپدانس مناسب در اکثر هدفون ها 32 اهم می باشد.

کلاب رنتر ارائه دهنده انواع قراردادهای اقساطی جهت خرید هدفون و اسپیکر می باشد در صورت هر گونه سوال به سایت کلاب رنتر مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی لوازم خانگی

فروش قسطی لوازم خانگی
لوازم خانگی در واقع سطح زندگی افراد را با استفاده از فناوری های جدید بهبود بخشیده اند به گونه ای که شما با استفاده از این وسایل می توانید ...

خرید اقساطی وسایل موسیقی

خرید اقساطی وسایل موسیقی
تحقیقات نشان می دهد که میزان افسردگی در افرادی که قبل از خواب به موسیقی گوش می دهند به طرز معنی‌داری کاهش می یابد در واقع می توان گفت که صدای ...